torsdag den 26. september 2013

Nyhed fra Carriwell - Og et godt råd

Jeg har haft fornøjelsen af at teste en nyhed fra Carriwell - det er den nye model der hedder: Sømløs Amme BH med GeléBøjle.

En af de råd jeg gerne vil give videre fra min barsel (og slut graviditet) er at man minimum bør have to bløde og behagelige amme bh'er af høj kvalitet!

Amme BH'er findes med blonder, i fine farver og sjovt stof - men alle de fancy amme bh'er bør komme ud over de to du bør have. Den ene kunne være denne Sømløs Amme BH med GeléBøjle.

Carriwell  står for kvalitet - så jeg kan roligt fokusere på de ting der er unikt for denne nyhed. Den har ekstra god støtte og pas form fordi den har bøjle og derfor ikke kan glide rundt. Det et ikke en normal bøjle den har, men en blød gele bøjle. Så du får alle fordelene ved en bøjle men ingen af ulemperne. 
Jeg vil anbefale at få denne amme bh tidligt, da den vil hjælp godt hvor mækle produktionen er på sit højeste.
Behagelig at have på, nem at bruge og det hele værd selv om den ikke ses.

Køb den til dig selv eller som gave til en du ønsker skal have en ekstra behagelig barsel. En god og varm anbefaling herfra.

Denne nye amme bh er blevet nomineret til årets Innovationspris 2013 på ”Kind &Jugend” messen i Køln her d. 22 september - Og den vandt! stort tillykke :)


0 Kommentarer - Skriv en kommentar her ♥:

Send en kommentar