fredag den 27. september 2013

Giveaway + Creative Tail på Facebook :)

Endelig skete det! Creative Tail har nu fået en facebook side - så du nemt kan følge med og være en de første der opdager giveaway, konkurrencer, gratis DIY, tilbud på navneplakater, hækleopskrifter og spændende indlæg :)

For at fejre at bloggen nu er at finde på Facebook - vil jeg sætte en Giveaway igang for alle dem der vil støtte op om facebook siden og like den.
nå ja og https://www.google.dk/ har også fødselsdag i dag - tillykke med de 15 åt :)

I denne facebook konkurrence vil jeg udlodde en af mine store A2 plakater (normal pris 300kr). Plakat til børneværelset, krea-rummet eller stuen.. Behold den eller giv den i gave.

Alt du skal gøre er at LIKE Creative Tail's helt nye Facebookside - LIGE HER 
-
Skriv meget gerne en lille hilsen på giveaway indlæget på facebook, eller like det og stort kys hvis i vil dele den med jeres venner :)

Vinderen finder jeg når vi runder små 100 likes :)
Tak for jeres støtte :x


12 kommentarer:

  1. Så er der delt. :)
    pia sroka
    piastulle@hotmail.com

    SvarSlet
  2. Hurraaaa :D
    Jeg har lige meldt mig til på facebooksiden og så håber jeg at være heldig :)

    SvarSlet
  3. Ih, hvor har du en fin blog. Jeg glæder mig til at følge den, og har liket på facebook.
    Håber jeg er den heldig, da jeg ved præcis, hvor den skal hænge herhjemme.

    Deltag også gerne i min giveaway (slutter 1/10), hvor du kan vinde ting fra ME TOO!

    Ha en dejlig søndag.
    Trine
    Smil-i-hverdagen.dk

    SvarSlet
  4. Deltager gerne, hvor er den fin og ville passe godt ind hos mig :)

    SvarSlet
  5. Super skøn plakat!

    Har liket på FB :)

    Lisa // Lille Lisas Univers

    SvarSlet
  6. Fin plakat og dejlig inspirerende facebook profil :)

    SvarSlet
  7. Nøj det for børn og mig:O) den er bare såååååååååå fin og ville elske at den var min

    Laila Jensen
    regnbuens@hotmail.com

    xxx for at jeg bliver den heldige vinder

    SvarSlet