mandag den 26. august 2013

Hvordan er din Mandag?

Godmorgen blogland!
Her i den lille lejlighed i Valby har mandagen ramt hårdt som en tung kiksekage.
Efter en dejlig weekend med årlig familiedag og to lang togrejser - så skal man liiiige igang igen. 
Her blev der givet morgen mælk 5:30 ... havregrød, leg, en fyldt opvaskemaskine og en første lur mindstemanden :)
Inden den står på frokost kan mor her lige besøge blogland, imens opvaskeren summer i køkkenet. 
Jeg håber på en kreativ uge og skylder alle mine tanker om de små hygge projekter jeg gerne vil nå - ned med en varm kop caramel macchiato. Varmer mine tær under dynen og nyder synet af mindstemandens nye MAM sut, som i dag skal tages i brug - og som har den helt rigtige tekst ;)
I ❤ mommy - heldigvis da :)
Hvordan er din mandag?


3 kommentarer:

  1. Min mandag har været halv aktiv. Op kl 6.30 og så har jeg fået vasket op, gået en lang tur, handlet ind, rengjort rotternes bur, vasket/tørret både sengetøj og almindeligt tøj.

    SvarSlet
  2. Min mandag er blaaaaa! Jeg sov indtil halv 12 (14 timer), har ondt i halsen, er snottet og sløj. Så her bliver det vidst en mandag på sofaen :/

    SvarSlet
  3. Åh....lad mig smage den der varme drik, du fint har afbilledet...men det er nok alt for sent, nu det jo tirsdag.

    Men min mandag...jo jeg er sygemeldt de næste 14 dage pga af forfærdelig kvalme og hvad der dertil hører. Men mandag morgen, var det rart at stå op, uden at skulle stresse afsted på job, hjælpe min datter på 4 i tøjet og følge hende i børnehave (som ellers er min mands tjans) Så lige præcis mandag morgen var super hyggelig, fordi jeg gjorde noget jeg normalt ikke kan nå.

    Vi cyklede ovenikøbet en lille morgen tur (eller Emma, min datter gjorde) på hendes fine nye cykel med pedaler - inden hun blev afleveret ;O)

    Resten af min mandag, lå jeg og fladede ud på fifaen og havde ondt af mig selv og min dumme kvalme ;O)

    SvarSlet