tirsdag den 27. august 2013

Har du set nyhedsbrevet fra BabySam??

Har du fået nyhedsbrevet fra Baby Sam? 

Det handler om en ny babyalarm - Nabby - en dansk nyhed, som kan tale sammen med din
Android, iPhone, iPad og til tablets.

Jeg har lige fået den for en uge siden og glæder mig meget til at vise jer min anmeldelse af denne nabby babyalarm. Det bliver et indlæg med en personlig test af babyalarmen - og håber derved jeg vil kunne hjælpe jer til at finde ud af om det er en alarm der passer til jeres behov.

I hører mere - og send mig gerne en mail hvis I allerede har spørgsmål til nabby babyalarm. Så vil jeg prøve at besvare dem så godt jeg kan - i mit anmeldelse og test indlæg.
creativetail@gmail.com
God dag til jer


2 kommentarer:

  1. Den er jo virkelig smart.

    Vi skal jo tl at anskaffe os alt det baby halløj igen, nu hvor vi ska´l være forældre igen til februar 2014

    Vi har ikke gemt noget fra vores datter Emma, for vi skulle jo ikke have flere børn...ha ha RIGHT!

    Nå, men babyalarm er jo også noget man virkelig har brug for, så det kunne da være man skulle kigge på den der - tak for tippet ;O) Betina

    SvarSlet
  2. Jo...jeg kunne da godt tænke mig, hvis du kunne teste hvordan den virker på en afstand fra 3. sal hvis barnevognen står i gården ;O)

    SvarSlet