fredag den 9. august 2013

Giveaway ! Vind Playtray

Nu kan en af mine læsere være så heldig at vinde et stk playtray i valgfri farve i denne herlige giveaway!!

PlayTray er designet til Stokke Tripp Trapp stolen og er virkelig et god hjælp for familien. Og gør det hele nemmere - eller lad os sige mindre svinet :) 
Til mad, tegning og leg.


Stik ind på deres hjemmeside - se farverne og skriv en kommentar med farven du ønsker dig:)

Alle kan derved deltage og det giver et' lod
Få ekstra lod ved at dele denne giveaway på din blog - facebook eller andet sted ( skriv gerne hvor )
Få ekstra lod ved at følge playtray på facebook ;)

I alt kan du altså deltage med 3 lodder.


Jeg finder en vinder d. 24 aug ( deltag senest kl 20:00)

Dagen hvor min dreng bliver 9 måneder :)
Held og lykke!!
Giveaway ! Vind Playtray 

41 kommentarer:

  1. Jeg kunne godt tænke mig em transparent :)
    Niniee10@gmail.com

    SvarSlet
  2. Jeg deltager meget gerne -
    1 stort lod til mig
    og jeg ønsker mig en i sort :)

    SvarSlet
  3. 1 lod til mig :) vil da gerne vinde den i sort

    SvarSlet
  4. Jeg er med på alle 3 lodder:-)

    SvarSlet
  5. Uh, det gad jeg godt vinde til min lille dreng - og gerne i sort.
    Jeg deltager med 1 lod.

    KH Camilla

    SvarSlet
  6. Jeg er med på et enkelt lod :-) Ønsker mig den i sort :-)

    //Nicoline
    saylavi.dk

    SvarSlet
  7. 3 lodder.. :)
    Delt på FB
    Og vil meget gerne have den i hvid :)

    Trinsling@gmail.com

    SvarSlet
  8. jeg er med på den hvide, til mit oldebarn, 1 lod:)
    coubak@yahoo.dk

    SvarSlet
  9. To lodder til Milla og mig. Og vi vil gerne have den i transperent.

    SvarSlet
  10. To lodder til Milla og mig. Og vi vil gerne have den i transperent.

    SvarSlet
  11. Jeg er med på 2 stk lodder jeg følger dem på FB ønsker en hvid en :)))
    Mail: yvette_187@hotmail.com

    SvarSlet
  12. Jeg ønsker mig en transperant og vil gerne deltage med 2 lodder. Jeg følger på facebook :)

    SvarSlet
  13. Jeg deltager gerne med et lod, bliver jeg den heldige vil jeg gerne vinde den i transperant

    mette.knk(a)gmail.com

    SvarSlet
  14. Deltager med et STORT lodd og ønsker mig den i sort;)

    SvarSlet
  15. Jeg vil gergne deltage med et lod. Og eer vi heldige, skal den være sort :)

    SvarSlet
  16. Jeg vil gerne deltage med 1 lod og tænker at sort er bedst for mig😉

    SvarSlet
  17. Jeg vil gerne deltage med et enkelt lod :) jeg ønsker mig den hvide :)

    SvarSlet
  18. Deltager med et enkelt lod og ønsker mig den transperante :)

    ruth(a)bertlov-ellegaard.dk

    SvarSlet
  19. Jeg har delt på min blog og deltager med 3 lodder. Jeg håber jeg bliver den heldige og ønsker mig en hvid

    SvarSlet
  20. Jeg står virkelig og mangler sådan en! Kunne godt tænke mig den transparente. :)
    Jeg deltager med 3 lodder :) (delt på Facebook)

    SvarSlet
  21. Deltager med 1 lod.
    en hvide skal være velkommen :)
    m_hoej20(ad)yahoo.dk

    SvarSlet
  22. Jeg kunne mægtig godt tænke mig at vinde den i sort :-) Jeg deltager med et lod!
    Hilsen Lise
    lisesnemand5@hotmail.com

    SvarSlet
  23. Jeg vil gerne deltage med et lod.
    Ønsker mig en sort

    SvarSlet
  24. ønsker mig en i hvid
    marianne.lykke@gmail.com

    SvarSlet
  25. jeg deltager med et lod, håber det er ok jeg venter med at bestemme mig til farven, hvis jeg nu skulle være den heldige :D

    SvarSlet
  26. Hej, jeg vil gerne have et lod, kunne tænke mig den hvide.

    SvarSlet
  27. Jeg deltager med et lod :) Vil gerne have den sorte, hvis jeg for engang skyld skulle være så heldig at vinde ;)

    pluzek@hotmail.com

    MVH Line

    SvarSlet
  28. Jeg deltager med 2 lodder. Vi venter en lille pige til december så vi har endnu ikke taget stilling til hvilken farve hendes tripp trapp stol skal have så vi ønsker os derfor en transparant.

    SvarSlet
  29. Also I would like sign up for this super candy.
    3 lodder
    hugs
    Gerda

    SvarSlet
  30. Fedt! Jeg ønsker mig en sort - deltager med et lod af guld :)
    Vh
    Malene

    SvarSlet
  31. Super fin give away :-) Jeg deltager med tre lodder - og har delt på facebook :-)

    SvarSlet
  32. Uh, kan lige nå det;) den i sort vil passe perfekt til vores sorte stol! 1 lod til mig.

    SvarSlet
  33. 2 lodder og jeg vil gerne have den i transparant

    SvarSlet
  34. Uh uh - 1 lod. Og favorit farven er sort :)

    SvarSlet
  35. Hov jeg vil også gerne være med, jeg kunne godt tænke mig en transparent eller en hvid:-)
    Dejlig giveaway

    SvarSlet
  36. 1lod :) ønsker os den i hvid.
    Kh Line LK

    SvarSlet
  37. Her ville den hvide være et hit. Og 1 lod herfra :)

    SvarSlet
  38. Det vil være dejligt når jeg skal snart blive mor :)

    SvarSlet