lørdag den 10. august 2013

Disney figur - unik gave

Jeg har igen fundet et spændende produkt frem til jer. En sød og unik gave ide' til barsels gave, barnedåb, navngivning eller fødselsdag.

Vil gerne pressentere jer for nogle virkelig flotte Disney figurere, som kunstneren Jim Shore har givet sit unikke bud på. Figurerne er udskåret i resin og har en overflade, der minder om malet træ. De er håndmalede i stærke levende farver og jeg er helt tosset med dem.

Du kan finde en række af figurere på Porcelaensfigurer.dk til virkelig flotte priser.
Og hvis du ikke er lige så tosset med Diney og klare farver som mig. Så er Porcelaensfigurer.dk stadig et besøg værd, da de har mange forskellige figurere. Nogle helt enkle, romantiske som f.eks vil være perfekte til bryllupsgave. 

Kik forbi deres store sortiment og fortæl mig hvilke slags figurere der falder i din smag.


2 kommentarer:

  1. Lækre figurer.... Her er Disney også et hit! :)

    SvarSlet
  2. Ej, hvor er de flotte! Jeg ELSKER disney! :-)

    SvarSlet