fredag den 26. juli 2013

Hækle hjælp - margueritlapper

Jeg prøver at hjælpe min smukke svigerinde med at knække koden på et flot hækle mønster. Hun er en dygtig hæklet, men et mønster som dette kan give enhver ihærdig hækle kvinde grå hår..
Hækle mønsteret er gratis og kan findes HER
Hæklet barnevognstæppe – margueritlapper
Det kan også være svært at lave 'hækleskole' over telefon for det er bare så meget nemmere at sidde sammen :)
Men vi gør hvad vi kan over telefon - mail og SMS.
Herunder kan I se min første prøve på den hæklede marguerit lap.
Kender du mønsteret ? Og syntes du også at hækleopskriften kan være lidt svær at læse?


2 kommentarer:

  1. Nej jeg kender ikke mønstret, men skal da kigge nærmere på det.
    Jeg kan forestile mig det er lidt svært at forklare et hæklemønster over telefonen - så pøj. pøj med projektet :)

    SvarSlet
  2. Kender ikke mønster,, men tænker at Skype måske kunne hjælpe?

    SvarSlet