onsdag den 8. maj 2013

Den lækreste ringslynge!

Jeg er bare SÅ glad for min nye (og første) ringslynge!
Nu hvor jeg har bruger den flittigt - fatter jeg ikke hvorfor jeg ikke fik anskaffet mig en tidligere.. For jeg kan slet ikke forestille mig at tage afsted uden. Mindstemanden er jo over 5 mdr. og ikke helt lille mere og ikke helt LET mere.. og her syntes jeg virkelig at den hjælper mig. Den tager lige toppen af presset fra armen og fordeler det ud på kroppen.
Er specielt glad for den når jeg har handlet og jeg skal stavre op på 2. sal med indkøbspose, pusletaske og drengen min. Den er nem og hurtig at få på og så kan den rulles sammen til det bare ingenting - så det er ikke den der optager den store plads i pusletasken eller i barnevognen.

Går I med, har I gået med eller har I planer om at gå med jeres barn/børn i sådan en slynge?

Ringslyngen er fra mamaslife.dk og her er et direkte link til ringslyngen MamaBASIC







5 kommentarer:

  1. Jeg har en koala vikle fra da Elias var baby - overvejer faktisk at anskaffe mig en ringslynge også... jeg kan godt se fordelen ved en ringslynge - den tager jo kun en brøkdel af tiden at få på plads og stoppet baby i... Hmm tænke tænke tænke...

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er lige det kan er vild med - 1-2-3 og junior er i den.
      Kan også sige at jeg kun bliver bedre og bedre til at bruge den - finder nogle små tricks jo mere jeg bruger den :)

      Slet
  2. Jeg er vild med vikler, slynger og andre bæredimser, og Poeten har nærmest boet i dem hele sin babytid. Ofte lod vi barnevognen blive hjemme, for det er altså bare nemmere med en bæredims. Herhjemme har vi blandt andet ringslynger, strækvilker, fastvikle, mei tai og ergo baby. De er alle sammen gode på hver deres måde, og vi ville bestemt ikke undvære en eneste

    SvarSlet
  3. Jeg brugte min strækvikle og ringslynge rigtig meget. Jeg kunne dog bedst lide strækviklen. Næste gang tror jeg at jeg kommer til at bruge dem endnu mere, for det er så praktisk med de fri hænder.
    Jeg købte også mine ved mamaslife og kvaliteten er super!

    SvarSlet
  4. Jeg kan kun tilslutte mig jublen over slynger og vikler. Vi har brugt både strækvikle, ringslynge, fastvikle og mei tai til den mindste og andvendt dem både til trøst og transport fra han var nyfødt til han var næsten 1½. Det sidste halve år har det ikke været nødvendigt, men det går op for mig i skrivende stund, at jeg savner det. Jeg vil så gerne give slynge-glæden videre til andre.
    Smil fra Signe

    SvarSlet