torsdag den 9. maj 2013

Alle regnbuens farver

Sommerregnen fyldte den lille gade her til morgen og som sangen så smukt siger :
 ..." Og man sir' at efter stormens pisken, kommer solen frem "...
Ganske rigtigt. Tak til regnen der vandede min lille have og tak til solen som nu og kommet for at give varme og liv.
På bordet ligger det herlige rør med Smarties som jeg ikke kunne lade være med at købe i går. Det minder mig om en sød og dejlig barndom og det er kun et held at der er nogen tilbage til dagens billede. Jeg har også investeret i en bunke Kaffe latte skeer - købt HER i søstrene grenes til kun 3 kr stk. Syntes de giver sådan en hyggelig stemning og det hele skal da heller ikke være så kedeligt og ensfarvet.
Nu hvor det hele er så sødt - så syntes jeg det passer perfekt med en Less Sweet Latte Der står at der er 30% mindre sukker i den - så det resterende, har jeg tænkt mig at spise op i Smarties  ;)
Nyd dagen i dag om du har fri eller ej og sæt lidt kulør på dagen hvis det er muligt :x
Psst - husk mors dag på søndag ;)




0 Kommentarer - Skriv en kommentar her ♥:

Send en kommentar