lørdag den 24. november 2012

Vinderen er.....


Vinderen er.... Eller vinderne er :)
Yes! Jeg er vild med at finde vindere til mine giveaways også selv om det tager lidt tid.
En kæmpe stor tak til Rikki Tikki som har sponsoreret denne giveaway med de vildt lækre og overvældende præmier og random.org, som altid hjælper mig med at trække lod.

Vinderen af 1 vindergave er:  Marlene Høj
Vinderen af 2. vindergave er: Eeyorenyk

Hvis du ikke var den heldige - så syntes jeg stadig du skal kikke forbi Rikki Tikki- der finder du super dejlige julegaver til alle i familien.

Til vinderne :
tillykke - send mig en mail ASAP
creativetail@gmail.com med overskriften "Rikki Tikki - vinder"


4 kommentarer:

  1. Tillykke til dem. Hvor er det bare en fin præmie :-)

    SvarSlet
  2. Wee, hvor lækkert! Har sendt en mail :)

    SvarSlet
  3. Tillykke med de fine præmier til de heldige vindere! ;)

    SvarSlet
  4. Tillykke til jer begge to..Lækker præme, Skøn blog..<3

    Jeg er så glad for den skønne præmie jeg modtog for nylig..<3 <3

    Mvh. Birthe R. Nygaard

    SvarSlet