fredag den 23. november 2012

Hæklet barnevognskæde m. Safari dyr

Så blev den færdig! Et stk Hæklet barnevognskæde m. Safari dyr :)
En hæklet krokodille, abe, løve og en stak bolde. Måske lige skulle lave et par bolde extra til enderne? Hvad syntes i?
Kæden hænger nu på juniors kombivogn - som i får et smugkik på her.
Denne kombivogn kommer i til at se meget mere til da jeg anmelder vognen i den næste tid - hvordan den klare mine forskellige ture rundt i Københavns gader, offentlig transport og meget mere.
Glæder mig til at have jer med rundt og fortælle om vognen - som man kan lure på inde ved babypanda.dk






9 kommentarer:

  1. Det er en superflot barnevognskæde.
    Af hensyn til 'balancen' ville jeg nok også sætte en hæklet kugle i hver ende af kæden. Men ikke nødvendigvis - den er også flot som den er :o)
    hilsen Mona

    SvarSlet
  2. Super, SUPER fin. Ville virkelig ønske jeg havde tålmodigheden :)
    Ville nok også tilføre et par ekstra kugler, evt flytte dyrene en enkelt ind så de ikke bliver skjult for meget af vognen. Nu er de jo så fine!!

    KH

    SvarSlet
  3. Hvor er den flot, super fin kæde og søde dyr. :)

    SvarSlet
  4. Den er sandelig super fin:-)
    Er det også 1.barn du venter?! Bare så spændende.
    Jeg læser spændt med, når du anmelder kombi-barnevognen. Er først sat til marts, men allerede igang med at kigge og prisen hos babypanda er meget god;-)

    SvarSlet
  5. Hvor er den sød! Elsker bare alt som er hæklet og strikket til de små størrelser :-)

    SvarSlet
  6. Super fedt! Der er en lille bebs der bliver glad Ü

    SvarSlet
  7. Hvor er den blevet sød. Jeg tror jeg ville hækle et par kugler mere. Jeg synes kæden stopper lidt brat.

    SvarSlet