onsdag den 21. november 2012

Hæklerier til børneværelset

Jeg har snart hæklet en del af disse ugler - Find DIY lige HER
Men denne gang er det ikke barsels eller dåbs gaver til andre - men til vores egen lille dreng :)
Man skal huske at hækle lidt til eget hjem. Den grå/gule ugle har også fået en lille hjemmelavet rangle i sig. Som i kan se på billedet nederst, er det et kinderæg hylster med lidt træ perler i. Den er godt gemt inde i uglens mave - omringet af pude vat og tapet sammen for en sikkerheds skyld :)
Hvordan laver i rangler?

Husk at deltag i min giveaway konkurence med to vindere af fine Rikki Tikki produkter :)
Følg linket HER

7 kommentarer:

  1. Hvor er de søde!
    Jeg har købt bjælder i Panduro som jeg har lagt ind i pudefyldet.
    Jeg lægger dem også i de der fra kinderæg !

    SvarSlet
  2. god ide med kinderægget - den skal jeg huske :)

    SvarSlet
  3. Hvor er de søde og genial idé med kinderægget :-)

    SvarSlet
  4. Så søde dine ugler. Dem tror jeg jeg vil forsøge at gøre dig efter. Jeg bruger bjælder i mine rangler, men god ide med kinderæg.

    SvarSlet
  5. Har aldrig lavet en rangle, men fin ide :) og så søde uglerne er!!! Tak for fin biograftur iøvrigt;)

    SvarSlet
  6. De ugler er virkelig sjove ;-)

    SvarSlet
  7. Så utrolig søte! Sånne vil jeg også ha! :D

    SvarSlet