tirsdag den 20. november 2012

Efterårs tegning

Her er en lille tirsdags tegning jeg nær havde glemt at vise jer.. Kastanje tiden er desværre allerede forbi og bladene er også ved at flyve deres vej - men jeg holder fat i det smukke efter år med de varme farver så længe jeg kan. Jeg er meget begejstret for efteråret og har det som min favorit årstid.
Den er tegnet i hånden og malet med akvarel farver og er A4 str. Ønsker jer en smuk tirsdag :)
Husk at deltag i min giveaway konkurence med to vindere af fine Rikki Tikki produkter :)
Følg linket HER

10 kommentarer:

  1. Hvor er den bare flot. Gad godt at kunne tegne

    SvarSlet
  2. Sikke en skøn tegning :) jeg nyder bestemt også efteråret, naturens farver bliver ikke smukkere end der

    SvarSlet
  3. Hej
    sikke en hærlid og sød tirsdags efterårs tegning,
    der er nemlig en rigtig flot årstid i dejlige faver.
    hvornår bliver det muligt at købe nogle af dine
    tirsdags tegninger,du snakket om?
    mvh karin PR

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Karin og Ja det bliver muligt at købe tegningerne og print deraf.
      Jeg går her og venter på at min lille dreng snart kommer (havde termin d. 12 nov...) og havde håber på at kunne opstarte salget derefter - men han lader vente på sig ;)

      Slet
  4. Hold nu op Margit hvor er du sej!!
    Den er SÅ fin. Sig mig lige engang er han ikke kommet endnu den lille filløjs!!
    kh Libbie

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Libbie - og nej .. Han vil ikke ud i kulden..

      Slet
  5. Du tegner bare fantastisk :)
    KH Micha

    SvarSlet
  6. Wauw! Den har du bare sådan lige kreeret??

    Hvor er den flot!!

    SvarSlet
  7. Rigtig skøn tegning, lige til en børnebog

    SvarSlet
  8. Sikke nogle dejlige børnetegninger

    SvarSlet