tirsdag den 17. juli 2012

GIVEAWAY - cabaré garn



Det glæder mig at kunne holde en ny GIVEAWAY - i samarbejde med figosmor, som har sponsoreret denne lækre garn gave. Figosmor er en skøn garn-butik på nettet, hvor du finder kvalitets-garn, godt strikkedesign og et stort udvalg i modeller og farver. Kik forbi deres hjemmeside HER og Facebook -  hvis du mangler inspiration eller garn til dine sommerprojekter :)


Præmien: 
I konkurrencen kan du vinde 8 ruller lækkert SMC cabare' garn - og en opskrift på en sød og enkel dametop, som passer godt til garnet. Læs mere om Cabaré garnet her,

Alt du skal gøre:
1 lod = Være eller blive fast *læser + Skriv en kommentar herunder
3 lodder = Fast læser + Skriv en kommentar herunder + Link til konkurrence på din blog eller facebook med billede




Jeg trækker den heldige vinder Fredag d. 10. august kl 20:00.



Husk: skriv hvor mange lodder du deltager med og din e-mail adresse hvis du ikke har en blog. 

*Bliv fast læser  (via Google Friend Connect, via Bloglovin' eller på NetworkedBlogs )


En stor tak til figosmor for et godt samarbejde og denne lækre præmie.

44 kommentarer:

  1. det ville være skønt at vinde dette lækre garn, 3 lodder til mig:)

    SvarSlet
  2. Sikke noget fint garn. 1 lod til mig, tak
    merete-d-h@hotmail.com

    SvarSlet
  3. Ihh hvor lækkert. Kender ikke selv garnet, men det ser interessant ud, og en dejlig top.

    Deltager med 3 lodder - deler på facebook.

    Er det bare mig eller er det tit vanskeligt at se, de ord man skal skrive for at bevise, man ikke er robot - må i hvert fald trykke et par gange på nyt ord :)

    SvarSlet
  4. 3 lodder til mig. Ville rigtig gerne strikke den der til min mor

    SvarSlet
  5. Jeg prøver lige med et enkelt lod. Har handlet hos Figo Mor flere gange og har været godt tilfreds!

    SvarSlet
  6. Jeg skal da have 1 lod i denne skønne giveaway

    SvarSlet
  7. Nøøøj :-) to lodder til mig tak.

    SvarSlet
  8. jeg napper 1 stk lod!!

    SvarSlet
  9. Jeg vil meget gerne deltage med 1 lod.
    mvh Mona

    SvarSlet
  10. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

    SvarSlet
  11. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

    SvarSlet
  12. Wauw...lækkert garn. Et lod til mig.

    Kh Mette

    SvarSlet
  13. jeg nupper 3 lodder!

    Kig forbi mine giveaways

    SvarSlet
  14. Your game is on my blog,down there.
    http://petite-armoire.blogspot.com/

    betikarauski@gmail.com

    All the best.
    Bernadett
    3 lodder
    FB Bernadett Rauski

    SvarSlet
  15. Skøn blog du har :O)
    Kom lige tilfældigt ind på den.
    Jeg har straks meldt mig som fast læser og vil meget gerne deltage i din give away med 3 lodder.

    Glæder mig til at følge din blog.

    Kh Randi ♥

    SvarSlet
  16. Så fin blogg du har!
    Jeg er med med 3 lodd, det garnet så kjempefint ut :)
    Ha en fin sommer videre.

    SvarSlet
  17. Sådan noget lækkert garn vil jeg gerne vinde, jeg tager 1 lod:-)
    Hilsen Karen

    SvarSlet
  18. Thank you for the chance at your fabulous candy.
    3 lodder
    hugs
    Gerda

    SvarSlet
  19. Jeg snupper et enkelt lod. :-)
    Mvh, Regina (n.regina59@gmail.com)

    SvarSlet
  20. Hje, vil gerne deltage, snupper et lod

    SvarSlet
  21. 1enkelt lod til mig tak :-)

    SvarSlet
  22. Jeg vil meget gerne være med på 1 lod :) Og håber at heldet er med mig.

    D. 10. aug. er jeg så heldig at havde fødselsdag, så sådan en fin give away, kunne være en utrolig lækker gave ;)

    God sommer herfra.

    SvarSlet
  23. Da blir det et lodd på meg også :)

    Ha en fin sommerdag.

    SvarSlet
  24. jeg er med med et enkelt lod....

    SvarSlet
  25. 1 lod til mig tak.

    Og sikke en fin blog du har dig :D

    SvarSlet
  26. Et lod til mig :)

    Vh
    Camilla
    camilla_hovej@hotmail.com

    SvarSlet
  27. Jeg vil gerne være med med 2 lodder :)

    SvarSlet
  28. 1 lod tak - krydser fingre for mit held

    SvarSlet
  29. Jeg vil meget gerne deltage med 1 lod;0)

    SvarSlet
  30. Jeg vil gerne deltage med et lod tak

    SvarSlet
  31. Pyha..jeg nåede det - 1 stk lod på denne skønne give away :-)

    SvarSlet
  32. Uhhhhh jeg kan lige nå at smide 1 lod i puljen ;-)

    SvarSlet
  33. 1 lod, lige på falderebet :)

    SvarSlet
  34. Jeg kan da vist lige nå at deltage med 1 lod :-)

    SvarSlet
  35. Så vil jeg da meget gerne være med på et enkelt lod :)

    SvarSlet
  36. Et enkelt lod til mig, tak :-)

    Kh

    SvarSlet
  37. Jeg er med, 3 lodder - er fast læser, har skrevet denne kommentar og linket er på min blog.

    Mvh. og go' aften
    - Millý

    SvarSlet
  38. Jeg vil rigtig gerne være med med et lod tak :)

    SvarSlet
  39. Jeg vil gjerne være med. ! lodd på meg. Ha en god dag.

    SvarSlet