onsdag den 18. juli 2012

Ny Giveaway og Genbrugs Held

Jeg er stor fan af bambus strikke pinde. Da jer har gang i mange strikke og hækle projektet her i sommeren - fandt jeg ud af at jeg manglede en del af de mindre nr. af bambus strikkepinde. Jeg besøgte min lokale genbrug - og hvor heldig har man lov at være. De havde halv pris og så havde de lige de numre af strikkepinde jeg stod og manglede :)
Det jeg fik var:
Bambus strikkepind Nr. 2.0 - 2.5 - 3.0 - 3.5
Rundpind nr. 2.5 - 3.5
Og en strikkepinde måler.
Alt det til kun 30 kr!!!!

HUSK min nye Giveaway hvor du kan vinde lækkert garn - så du selv kan komme til strikke i sommeren :) Og min giveaway - hvor du kan vinde en af mine rævehalskæder


Vind garn - Deltag HER
Vind rævehalskæde  - Dentag HER





0 Kommentarer - Skriv en kommentar her ♥:

Send en kommentar