tirsdag den 5. juni 2012

Unik tegning - Kunstprojekt

Jeg blevet udvalgt til at medvirke i et kunst projekt - temaet er at tegne en skøn lille pige. Min tegning bliver vist på http://growabrain.tumblr.com/ i dag - og der er en ny tegning derinde hver dag :)
Der er virkelig mange flotte tegninger derinde - fra over 300 forskellige kunstnere verden over - og i dag - er det min tur. Min tegning er af den lille pige Adora - der i sin regnbue farvede jakke - leger med de hæklede fugle.

Jeg laver også tegninger for private - til barnedåb, barselsgaver eller fødselsdag.
En unik lille tegning - lige tin at hænge i børneværelset.
creativetail@gmail.com
.........................................
I was asked to participate in a new art project.
Last year the project started started commissioning artists from all over the world to create unique work based on photographs of a cute baby girl.
Over 300 diverse pieces had been published so far on her blog. The Art portion is here  http://growabrain.tumblr.com/  and there is a new & different entry to it every day. 





0 Kommentarer - Skriv en kommentar her ♥:

Send en kommentar