tirsdag den 13. marts 2012

Tirsdags Tegning / Tuesday Drawing 2012 # 11

Det er igen blevet tirsdag og jeg har en dug frisk tirsdags tegning klar til jer. Foråret er på vej og alle de små dyrebørn skal starte i skole. Min digitale tegning skulle illustrere hvordan det er for en ung muldvarpe. Jeg har aldrig set dem i virkeligheden - kun deres muldvarpeskud - måske du har?
................................................................................
Tuesday is here and I have a brand new Tuesday Drawing to show you all. Spring is rust around the corner here in Denmark and all the small baby animals will start in school any time now. My digital drawing illustrates a little mole - trying to learn his A-B-C. I have never seen one myself - only the molehills, but maybe you have?




3 kommentarer:

  1. ja jeg har engang set en forvildet mulvarp rende rundt på plænen. Og den lignede grangiveligt dem du har tegnet ;o)
    Jeg er vild med dine tegninger :o)
    hilsen Mona

    SvarSlet
  2. Sikke nogle flotte tegninger du laver. Respekt

    SvarSlet
  3. Mange tak de damer - det er sødt af jer

    x
    margit

    SvarSlet