onsdag den 14. marts 2012

Mine hæklede fugle i Hobby-Nyt magasinet

Det er med stor glæde at jeg kan fortælle jer, at mine hæklede fugle er med i det nyeste eksemplar af Hobby-Nyt. Et kreativt blad, men en masse ideer og inspiration. Mine små fugle er med på forsiden og en dobbelt-side midt i bladet. Du kan købe min kæklede fugle i min SHOP og det vil også snart være muligt at få fingrene i opskriften på havens hæklede fugle her på bloggen.
..........................................
I am glad to announce that my small crochet birds are in a Danish craft magazine. On the front page and two full pages. You can buy by small birds in the my shop and it will soon be possible to get a hold on the a DIY.


gratis hækle opskrift hobby nyt nem hæklerier hæklede havens små fugle blad hobbymagasin kreative ideer kreative univers diy DIY

16 kommentarer:

  1. Tillykke ! De er også så fine :-)

    SvarSlet
  2. Tillykke :o)
    Også jeg synes dine fugle er skønne. Jeg vil ikke udelukke jeg også finder på at hækle dem efter din opskrift . :o)
    hilsen Mona

    SvarSlet
  3. Tillykke tillykke, de er bare så fine.
    Jeg bliver så glad hver morgen jeg ser på mine.
    Go' onsdag

    SvarSlet
  4. Tillykke der er dog herligt! Dine hæklede fugle er så fine! Jeg glæder mig til din opskrift på dem.
    mange knus fra Ida

    SvarSlet
  5. Tillykke, det er forståeligt fordi de er bare så fine...jeg ser med glæde frem til selv at kunne hækle sådan et par stykker ... :o)

    SvarSlet
  6. Hvor dejligt! Tillykke med det. Det er nogle virkelig søde fugle.

    SvarSlet
  7. Dine fugle er så "cute" Jeg kiggede på dem forleden, da jeg fik bladet på jobbet. Skal helt sikkert hækle dem en dag :)

    SvarSlet
  8. De er da også bare for nuttede de små tykke fugle. Og super sød ide med hjerter som vinger.

    Stine:))

    SvarSlet
  9. TILLYKKE. DE er da også bare super nusser dejlige de fine fugle.

    SvarSlet
  10. TILLYKKE. DE er da også bare super nusser dejlige de fine fugle.

    SvarSlet
  11. Oh wow, congratulations!! those birds are just beautiful!! if only I could read danish, i would buy that issue :)

    SvarSlet
  12. I love it!!!!Beautiful!! Cool crafts!!!
    Hi!! I love your site. I just to know your blog today and I like it!! I´ll follow your clue :D
    I hope we can colaborate some day, I have a blog about my illustrations and some original crafts.
    Kisses from Madrid ♥ ♥

    SvarSlet
  13. Sikke smukke de er - og hjerteligt tillykke med det! ;)

    Jeg elsker hæklede skønheder...

    Forårshilsner fra
    Christina

    SvarSlet
  14. They are tweetie sweeties, I reckon...

    SvarSlet
  15. Tak for jeres søde hilsner!
    Thank you all for the sweet comments.

    x
    Margit

    SvarSlet
  16. tillykke med det, de er også sine :-)

    SvarSlet