tirsdag den 28. februar 2012

Rejsekortet er en god ide, hvis....

Tirsdags Tegning / Tuesday Drawing 2012 # 9

Jeg håber at min tirsdags tegning taler for sig selv. Den haldler om rejsekortet, som skal erstatte vores klippekort. Jeg har selv et rejsekort, men bruger stadig mit klippekort.... et par få stikord vil være:
Ude af drift, fejl, problemer, 2-3 måneders ventetid på klagesag. Men nu vil jeg hjælpe mig selv og andre til at gøre nytte af det smarte kort :)
Har du et rejsekort og virker det for dig?
HUSK MIN GIVEAWAY, slutter 1 Marts - Deltag HER 



2 kommentarer:

  1. ;D god ide´,ikke fordi jeg har et, men har hørt meget om den manglende funktion;)
    God dag til dig;)

    SvarSlet
  2. Hahaha, bruger nu ikke offentlig transport, men jeg bruger også kort, gerne mit falck-kort, til at fjerne sne og is fra bilen....

    Dejlig tirsdags tegning!

    SvarSlet