fredag den 3. februar 2012

GIVEAWAY! Vil du deltage ❤

I samarbejde med Tempa Håndværk, glæder det mig at kunne afholde årets første Giveaway!
En lille konkurrence hvor du har mulighed for at vinde et sæt af : Kurvemagernes Flettesæt. Resultatet bliver en fin rammekurv. 

Til dit garn, til æbler, til haven eller som snack kurv gave.
Tempa Håndværk er en iderig og inspirerende side jeg fandt i min søgen efter kreative ideer med naturmaterialer.
Besøg siden og få en masse inspiration til forårets hobbyer.


Alle kan deltage!  - Det eneste du skal gøre er:
Skrive en kommentar til dette indlæg (email hvis du ikke har en blog) = 1 lod
Extra lod: hvis du linker til denne Giveaway med billede = 1 lod

sidste frist for tilmelding er 1. Marts 212, kl 20:00



 Tempa Håndværk har været så søde også at give mig et flettesæt - så jeg selv kan prøve deres produkt af - det gåt rigtig godt og jeg vil glæde jer til at vise den færdige kurv. Stor tak til dem for disse fine sponsorerende gaver.


Håber der er mange der vil deltage i denne skønne konkurrence - der er altid store vinderchancer på disse Blog giveaways :)


46 kommentarer:

  1. Ej hvor ser det bare smart og sjovt ud. Har gerne villet prøve at flette lidt. Smart med sådan et kit.

    1 lod.

    SvarSlet
  2. jeg vil gerne være med på 2 lodder, spændende at kunne flette sin egen kurv, hvid jeg er heldig:)

    SvarSlet
  3. Ih, hvor fint! Jeg er med på 1 lod :)

    SvarSlet
  4. jeg er gerne med på 2 lodder :o)
    hilsen Mona

    SvarSlet
  5. er du vimmer sikke en lækker giveaway.. er helt sikkert med på 2 lodder.. ville være fantastisk at flette en kurv til mit strikketøj og deslige.. :)

    kh Marianne

    SvarSlet
  6. Jeg snupper 1 lod.

    Rigtig god weekend

    SvarSlet
  7. Lækker give away!

    Har i mange år haft et ønske om at lære at flette kurve, så dette kunne være en herlig start!

    To lodder til mig tak:
    * kommentar
    * link med foto

    God weekend! :-)

    SvarSlet
  8. Kaster straks 1 lod i puljen. :-)

    lækkert nyt look på bloggen og flotter knapper...... :-)

    SvarSlet
  9. Jeg er med på 2 lodder :-)

    SvarSlet
  10. Spændende.. Jeg har altid været vild med flettede kurve.

    SvarSlet
  11. Dét ser spændende ud! :)
    Jeg snupper 2 lodder!

    //Bobber
    www.BobbersBlabber.blogspot.com

    SvarSlet
  12. Wow! Nice givaway! I like it!

    SvarSlet
  13. Jeg mapper et enkelt lod:) hilsen karen, kme.nielsen(snabela)gmail.com

    SvarSlet
  14. Jeg håber at jeg har held med disse 2 lodder, kh Gitte ;)

    SvarSlet
  15. Camilla Hovejfebruar 06, 2012

    Det må blive et lod :-)

    God dag :-)
    Camilla
    camilla_hovej@hotmail.com

    SvarSlet
  16. Ej hvor ser det sejt ud! Jeg vil gerne deltage med et enkelt lod :-)

    SvarSlet
  17. Jegvil ogwå gerne være med. 1 lod til mig.
    Kh Stine

    SvarSlet
  18. Jegvil ogwå gerne være med. 1 lod til mig.
    Kh Stine

    SvarSlet
  19. Nuiiiii jeg vil da mægtig gerne være med her :o)
    Ser super spændende ud.
    Jeg snupper 2 lodder.
    KH Lilian
    Sunshine Home Design

    SvarSlet
  20. Hvor kunne det være sjovt, at lave sin egen kurv! Jeg vil meget gerne være med på 1 lod :)

    SvarSlet
  21. Jeg vil gerne deltage med 2 lodder :)
    tak :) Kh Wildflower
    (http://sunflowers-wildflower.blogspot.com)

    SvarSlet
  22. Dét ser spændende ud - MÅ prøves... hvis jeg er heldig :o)

    SvarSlet
  23. Super fed Giveaway!
    Jeg deltager med 2 lodder!

    Kig forbi min giveaway http://bykirsti.blogspot.com/p/giveaways.html

    SvarSlet
  24. Jeg deltager gerne med 1 lod.

    Flot nyt look på bloggen, ;-) Kirsten

    gyldenloev@c.dk

    SvarSlet
  25. Jeg vil gerne være med. 1 lod til mig :)

    SvarSlet
  26. Det ser flippet ud...!
    jeg vil gerne være med på 1 lod.

    SvarSlet
  27. Cool - jeg vil gerne deltage med et lod, sofie_steens@hotmail.com

    SvarSlet
  28. Jeg er med på 2 lodder...har engang flettet en kurv i pil, så mon ikke jeg stadig kan finde ud af det. Flot header du har fået dig ;-)

    SvarSlet
  29. Sådan en ville jeg da elske at have mit garn i :D Er meget glad for alle de kreative ting. Jeg deltager med 1 lod og håber det ryger i min retning :)

    SvarSlet
  30. lækkert...!!! er med på et lod

    SvarSlet
  31. Ih, hvor fint! 1 lod til mig :) Tak
    (n.regina59@gmail.com)

    SvarSlet
  32. Hvor ser det spændende og fint ud, jeg vil gerne være med .....2 lodder snupper jeg :)

    /rikke

    SvarSlet
  33. Det vil jeg dælme gerne prøve! Snupper straks ét lod.

    SvarSlet
  34. Hej det ser da sjovt ud... er med på 1 lod. ha en dejlig dag.

    SvarSlet
  35. Meget spændende :-)
    Jeg er med på et enkelt lod. likebree.kaashalvorsen.dk

    SvarSlet
  36. Hej , jeg er frisk på 2 lodder, det ser spændende ud;)

    SvarSlet
  37. Sikke et spændende projekt - jeg vil mega gerne være med - 1 x lod til mig - og FINGRE xxx
    Axx

    SvarSlet
  38. Øj, det ser spændende ud. Har aldrig prøvet af flette en kurv, så det kunne være sjovt at prøve.

    1 lod til mig :o)

    Kh Helle B

    SvarSlet
  39. Ih, den ville jeg gerne vinde.
    Er med på 1 lod.

    SvarSlet
  40. Hov hvorfor har jeg ikke opdaget det før nu? Jeg elsker jo at flette i pil. Men det der ser da rigtig spændende ud! Vi deltager også med 1 lod.

    SvarSlet
  41. Thank you for the chance at your fabulous candy.
    2 lodder
    http://inga2010.blogspot.com/

    SvarSlet
  42. Fed give away, må da lige prøve med ét lod her på falderebet.

    SvarSlet
  43. Det ser da vildt sjovt ud :) jeg deltager med et lod :)

    Vh Camilla
    Camilla_hovej@hotmail.com

    SvarSlet
  44. Faldt lige over din spændende give away...
    jeg deltager her på falderebet med 2 lodder :)

    MVH Tulletrutmor

    SvarSlet