lørdag den 4. februar 2012

Nyt Look og Blog design + Giveaway ♥

Så fik jeg endelig et nyt design til denne kære Blog. Jeg har rigtig været igang med at skrive koder i HTML - finde på idear, taget nye billeder, kikket på farver og sammensætninger. Jeg syntes det er blevet mere 'frisk'. Ud over en Blog Header har jeg også lavet nye knapper som i kan se nedenfor og i siden af bloggen - med mouse over effekt :)  
Husk også at jeg igår skød en skøn Giveaway igang - deltag HER 
Skriv gerne en kommentar og lad mig vide hvad du syntes om bloggens nye stil :)
............................................................................
I have made a new look on the Blog. New Blog Header and buttons. I have been working with HTML - a lot of new pictures, colors an design. Try out the buttons - an let me know what you think about the new style on the blog :) 




7 kommentarer:

  1. Jeg synes rigtig godt om dit nye blogdesign ..
    du er en haj til at finde ud af det med opsætning osv - kan godt mærke jeg endnu har meget at lære omkring hvordan man får tingene til at fungere :o)
    hilsen Mona

    SvarSlet
  2. Nøj hvor er det blevet fint. Jeg er ret vild med dine knapper og den diskrete mouse over effekt.

    Godt gået.

    SvarSlet
  3. ja, synes også det er blevet rigtig flot :-) godt gået

    SvarSlet
  4. Det ser super godt ud.
    Jeg glæder mig vildt til at få mine fugle.
    God weekend;0)

    SvarSlet
  5. Jeg er glad for at i kan lide det nye look.
    Og Moster Pips - dine to fugle er sendt afsted :)
    x
    margit

    SvarSlet
  6. Så imponert jeg er! Har aldri helt fått html-en under huden, så mine endringer av design betyr som regel skifte fra en mal til en annen.

    SvarSlet
  7. Hej Helle - sådsn hsvde jeg det også til at starte med - men med meget få simple koder kan man faktisk komme langt :)

    SvarSlet