fredag den 10. februar 2012

Perlesyning - fingerringe

Perlesyning er spændende og sjovt. Jeg har lige fremstillet et par fingerringe ud af små hama perler - og i morgen har jeg planer om at poste en DIY - trin for trin om perlesyning her på bloggen. Ud over fingerringe kan man også lave armbånd, glasholdere, små punge og tasker. Håber i kikker forbi i morgen :)
.........................................................................................
Beadwork is exciting and fun. I just made ​​a couple of rings - and tomorrow I'm planing on posting a DIY - Step by step on hama beadwork here on the blog. Besides rings, one can also make bracelets, glassholders, small purses and handbags. Hope you will stop by tomorrow :)

  





3 kommentarer:

  1. Hvor er det bare fint... Endnu et lille projekt til vinterferien. Glæder mig til din DIY.
    Kh Stine

    SvarSlet
  2. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

    SvarSlet
  3. Når jeg laver dem, så bruger jeg en almindelig sytråd. Så kommer perlerne til at ligge helt lige - man skal bare stramme tråden godt. Det er nogle fine ting man kan lave. Bruger selv min ring rigtig ofte.

    SvarSlet