torsdag den 9. februar 2012

Inspiration i Naturen

Jeg finder meget af min inspiration i naturen og de dyr og fugle i den. Disse unge svaner er på vej til at blive kridhvide - men har stadig barndommen brune og grå dun. Det er som en spæd ide' der udvikler sig til noget smukt og unikt. Hvis man er helt tømt for inspiration og kreative ideer - så syntes jeg at det hjælper at tage hvad vi kan finde omkring os.
Hvad tænker du når du ser sådan en ung svane?
.............................................
I find a lot of my inspiration in nature. Like these young swans on there way to become perfect and white, but still partly covered in childhoods brown colors. It's like a green idea that end up being something beautiful. What do you think about when you see these young swans?

2 kommentarer:

  1. Godt du har dine isnpirasjonskilder. Jeg er helt vild med dine tegninger og gleder meg til neste tirsdagstegning.

    SvarSlet
  2. Tak Helle - det er jeg glad for.

    SvarSlet