onsdag den 11. januar 2012

Skal du på Formland? Eller er du tæt på Herning d. 14 januar?

Hvis du er en af de heldige der skal afsted til formland, eller hvis du opholder dig i nærheden Herning i denne weekend :)
Så burde du kikke forbi det bedste loppemarked jeg kender - kun 13 min. kørsel fra Formland!
Jeg har vedhæftet et kort nederst i indlægget - det er næsten lige ud hele vejen :)
Det er i de to loppehaller på Østerbro 12 i Kibæk, Lørdag d. 14. Januar kl. 10-11.30
Husk, mød op i god tid - der er kun åbent i 1½ time og der kommer 400-600 købelystne kunder hver gang.
Hvis du vil vide mere om loppemarkedet så klik HER
Jeg ville ønske jeg skulle afsted ..  


Vis stort kort

2 kommentarer:

  1. Jeg har både været på Formland og været på loppemarkedet i Kibæk. De er begge et must : )

    SvarSlet
  2. Husk også at besøge HaveOasen!!
    Stort havecenter med alt hvad havenørden og det brugskunsthungrende hjerte begær ;0)

    (Håber det er OK jeg kommer med en anbefaling mere på dit indlæg?)

    SvarSlet