torsdag den 12. januar 2012

Hæklenåle snittet ud af træ - Hand Carved Crochet Hooks

Her er hvad jeg har snittet med min seje julegave! Jeg har kastet mig ud i at snitte hæklenåle og der kommer forhåbentlig mange flere snitte projekter her på bloggen. Der er noget fantastisk over at arbejde i træ - det kan jeg varmt anbefale. Håber i syntes om dem og ja - de virker fint :)
..............................................................................
This is what I carved with my cool christmas gift. Hand Carved Crochet Hooks - what a great material to work with! I hope, that I will post a lof of hand carved projects. Hope you like then - and yes they work fine :)

cause she could snit a little little little lidt 

Nu med et lånt kamera - indtil jeg får mit eget igen :)
.............................................
Now with a borrowed camera - until I get back my own :)

6 kommentarer:

  1. Hovr sejt!!! Og yderst dekorativt. :-)

    SvarSlet
  2. Hvor smukt.
    Har tænkt på det, men er aldrig kommet i gang. På den måde kan man få netop den form man foretrækker. Er vild med dem!

    SvarSlet
  3. Hej

    Jeg har desværre ikke et link til en opskrift på chokolademilkshakes, men du kan få den jeg bruger. :)

    3 dl. chokoladeis og 2 spsk mælk blendes til det har den rette konsistens, op i et glas - Og vupti: chokolademilkshake. :)

    SvarSlet
  4. Wauw! Flotte og dekorative... og effektive?

    Det eneste træarbejde jeg selv praktiserer er, når vi kløver brænde [i store mængder] til brændefyret.
    Der ER noget ved træet... ikke mindst duften. :-)

    SvarSlet
  5. Sejt! Hvordan måler du størrelsen?

    God aften!

    Kh. Jenny

    SvarSlet
  6. *Hanne Jensen, takker
    *Sidsel Sangild, tak du, og prøv endelig! det er simpelthend fedt.
    *Eeyorenyk, tak for opskriften - tror den vil skabe glæde.
    *Lisbet / *LLL og Co, tak, ja de er skam effektive - og ja, duften :)
    *Jenny, Jeg prøver at måle hend af vejen - og så bruger jeg også en normal stål hæklenål som model :)

    SvarSlet