søndag den 6. november 2011

Perle Agern - DIY

 Agern hatte, Limpistol og en bunke perler. Lidt nem efterårs-pynt eller bord dekoration. De smukke egernhatte ligger over det hele i parkerne og skovene. Det er skønt at give dem nyt liv med en frisk perle :)
De grønne og blå perler er fra søstrene grene. Og de små brune træperler fra panduro hobby.
Psst.. Husk min giveaway - du kan vinde bogen "Magiske Måneder" deltag HER.
....................................................................................
Acorn hats, a glue gun and a bunch of pearls. A little easy fall decoration. The beautiful acorn hats are all over the place, this time of the year - and it's great to give them a new chance to shine with a pretty pearl.


8 kommentarer:

  1. Hvor er de fine, det kan være jeg lige skulle en tur i haven inden lørdag ;0)
    Hvad der det for en grøn perle, du har brugt?
    God søndag Pia

    SvarSlet
  2. *Moster Pips
    Godt du spørg - så kunne jeg lige tilføje det i teksten.
    De grønne og blå perler er fra søstrene grene :)
    x
    margit

    SvarSlet
  3. Hvor er de fine! Dejligt med nye ideer. :)

    SvarSlet
  4. Hej Margit
    Je ghar sendt en mail til dig og de andre som skal med til træf hos mig, og ville bare være sikker på du har fået den så vi kan aftale en dag ?
    kh
    Marolle

    SvarSlet
  5. Fino, så må jeg lige en tur derind.
    Tak :0)

    SvarSlet
  6. Hvor er de bare fine... herhjemme har vi limet filtkugler i agernhattene :)

    SvarSlet