lørdag den 5. november 2011

GIVEAWAY! "Magiske måneder"

I samarbejde med Helle Schjønning, glæder det mig at kunne afholde denne skønne Giveaway.
Du har nu mulighed for at vinde den inspirerende bog "Magiske måneder".
En unik og gennemarbejdet bog, som vil skabe glæde i et hvert hjem. Dette er svaret på rendyrket inspiration i hverdagen - hvor vi alle kan være med og hvor det er muligt at gøre hver måned lidt mere magisk.

Alle kan deltage! undtagen mig selv - der må ønske mig en i julegave :)
- Det eneste du skal gøre er at skrive en kommentar til dette indlæg = 1 lod
sidste frist for tilmelding er 1. december, kl 08:00
Extra lod: hvis du linker til denne Giveaway med billede = 1 lod

Du kan smugkikke inde i bogen på schjonning.dk

Husk at kikke forbi og se hvem vinderen er d. 1 dec. 2011 - vinderen skal sende mig en mail med sin adresse d. 1 december.

I bogen bliver du båret igennem månederne - med skønne opskrifter, gør det selv ideer, traditioner, oplevelser, fortællinger og oplevelser. Alt dette i hyggen omkring bordet og eventyret i naturen.
Læs mere om forfatteren som i 2 år har lagt sine kræfter for at kunne dele dette skønne værk med os alle,  HELLE SCHJØNNING - Her.

Her er lidt billeder fra bogen - Held og lykke til alle!













Tak til Helle Schjønning, for at hun ville sponsorerer denne giveaway.

76 kommentarer:

  1. Hej 1 lod til mig... kunne godt ænke mig at vinde den fine bog. ha en dejlig dag. Jeg har også en give away igang.

    SvarSlet
  2. Uuhhh... jeg e-eelsker smukke bøger, så jeg deltager rigtig gerne - og med 2 lodder selvfølgelig! Link med foto (noget for noget!) og kommentar. :-)

    *SMIL*

    SvarSlet
  3. Fantastisk smuk bog, den vil jeg bestemt gerne vinde!
    Jeg holder selvfølgelig øje med din blog (gør jeg altid ;-) ) og kan ellers fanges på email@midnightshadow.dk hvis jeg skulle blive den heldige vinder.

    SvarSlet
  4. Den bog vil jeg rigtigt gerne vinde det er en rigtig Badut bog. Jeg kan se at flere af ideerne er nogen jeg også har leget med i år men det gør ikke bogen mindre velkommen.

    SvarSlet
  5. Jeg vil rigtig gerne være med:)

    SvarSlet
  6. Jeg vil rigtig gerne vinde!
    1 lod til mig, tak

    SvarSlet
  7. Im in! Med to lodder tak :)

    SvarSlet
  8. Yaaay MArgit, her skal jeg da være med!

    Kh Julie

    SvarSlet
  9. jeg vil gerne deltage :) med et lod
    mail: heno26@hotmail.com

    SvarSlet
  10. jeg vil rigtig gerne deltage!

    SvarSlet
  11. heg vil smaddergenre deltage :)

    Katrine

    SvarSlet
  12. Uh, hvor ser den skøn ud! Jeg vil meget gerne være med på et lod :-)

    SvarSlet
  13. jeg vil gjerne være med. 2 lodd på meg. Ha en flott lørdagskveld.

    SvarSlet
  14. Jeg vil også rigtigt gerne være med! 1 lod fra mig!
    Jeg har også gang i en give away på min blog, hvis det var noget:-)

    SvarSlet
  15. Nice :) Vil gerne lige være med på 1 lod :)

    SvarSlet
  16. Sikke en forrygende måde at starte december på. Om ikke andet er den med på ønske listen.
    Jeg linker når jeg kommer til en computer på mandag så 2 til mig.

    SvarSlet
  17. Så fint, den er jeg med på... den ser rigtigt hyggelig ud bogen.. Tak fordi du gjorde mig opmærksom på din give away.. :)
    Hav en go aften og fortsat go week.. :)

    SvarSlet
  18. Hvor vil jeg gerne vinde den bog. Er så træt af jeg ikke købte den til Kreativ Messe i sidste weeekend.

    SvarSlet
  19. Ups glemte at sige jeg gerne vil være med, med 2 lodder :)

    SvarSlet
  20. Hvor ser den bare fin ud! Jeg vil meget gerne kaste 1 lod i bunken :-)

    SvarSlet
  21. Det ser ud til at være en herlig bog. Jeg lægger ét lod i hatten.

    SvarSlet
  22. Den vil jeg virkelig gerne vinde :-) Jeg er med på 1 lod.

    SvarSlet
  23. Jeg vil gerne deltage med 2 lodder og håber super meget, at den bog kan blive min.... kh Gitte :)

    SvarSlet
  24. jeg vil meget gerne deltage med to lodder

    SvarSlet
  25. Det ser ud til at være en meget smuk bog. Deltager gerne i din give away.
    Knus fra Kate

    SvarSlet
  26. Jaa, jeg vil rigtig gerne være med - og tak for tippet :-)

    SvarSlet
  27. Skøn Give away - den er jeg med på. Ha en god dag. Kh Camilla

    SvarSlet
  28. Åh ja ! Den bog vil jeg så gerne eje ! !
    Tænk, hvis det lykkes !
    Bare eet lod til mig- tak :-)

    SvarSlet
  29. Den ser da for lækker ud, der vil jeg meget gerne være med, med 2 stk. tak.
    Vi ses på lørdag :0)

    SvarSlet
  30. Hvor ser den dejlig ud. Jeg vil gerne deltage med 1 lod. Glæder mig til at se dig næste lørdag til blog-træf :-)

    SvarSlet
  31. Hej
    Jeg vil så gerne vinde den bog, det ville være årets bedste julegave.
    1 lod til mig tak.
    Mail: cecilie-worm@hotmail.com
    KH Cille

    SvarSlet
  32. jeg vil meget gerne deltage med 2 lodder.
    Den skønne bog er da vist slet ikke til at undvære ;o)
    hilsen Mona

    SvarSlet
  33. Den ser rigtig fin ud! Jeg snupper 2 lodder og linker her:
    http://frbrinch.blogspot.com/p/kontakt.html

    og så glæder jeg mig til at se nærmere på¨din blog :)

    mvh
    mette

    SvarSlet
  34. Så er der linket og 2 store lodder til mig ;O)))

    SvarSlet
  35. Jeg deltager med 1 lod :)

    Og hvis jeg glemmer at kigge forbi 1. december, så håber jeg, at du vil kontakte mig via min blog eller på mail. December er jo en travl tid :)

    SvarSlet
  36. Den bog ser bare så god ud! Jeg vil meget gerne deltage med 1 lod og et par krydsede fingre:)

    Hilsen
    Mette
    (bade-and@hotmail.com)

    SvarSlet
  37. jeg deltager gerne, den ser meget spændende ud.

    2 lod .-)

    Majbritt

    SvarSlet
  38. Jeg vil gerne være med på 1 lod:)

    SvarSlet
  39. Deltager med 2 lodder og håber på heldet. En sådan bog kunne jeg godt bruge i værkstedet til ungerne - de vil juble - for den synes at være fyldt med dejlige skønne i ideer, hvor alle kan være med.

    SvarSlet
  40. Smuk bog som jeg ønsker mig. jeg deltager med 2 lod. Tak

    SvarSlet
  41. Ih, hvor ser den fin ud. Ét lod til mig, tak:)

    SvarSlet
  42. Jeg vil gerne deltage med 2 store lodder, håber at vinde den fine bog - tak for muligheden :)

    SvarSlet
  43. Det ser ud til at være en rigtig spændende bog, så jeg er med på 1 lod :-)

    SvarSlet
  44. Super bog...jeg snupper 2 lodder tak ;-)

    SvarSlet
  45. Den bog ser fantastisk ud, så jeg vil gerne have et lod med i konkurrencen :-)

    SvarSlet
  46. Jeg vil rigtig gerne deltage med 1 lod :-)

    SvarSlet
  47. Det ser ud til at være en spændende bog, jeg vil gerne deltage.

    SvarSlet
  48. Skøn give away.. Er med på 2 lodder :)

    SvarSlet
  49. Jeg er med! Fed give away :o)

    SvarSlet
  50. Jeg ville elske denne bog, det er jeg helt sikker på, så jeg vil gerne være med - med 1 lod

    SvarSlet
  51. Jepjepjep. 2 stk til mig. Og skulle jeg nu være så heldig, skal den pakkes ind til en lækker juleoverraskelse til min mor, som stod og "savlede" over den til messen i Frederica.

    SvarSlet
  52. Den ser så fin ud, den vil jeg gerne vinde :-)
    Hilsen Camilla

    SvarSlet
  53. Åh den kan jeg godt forstå du ønsker dig til jul :) den vil jeg rigtig gerne vinde så 2 lodder til mig

    tag også et kig forbi min advent give away og få mulighed for at blive en af de 4 vindere her :

    http://chhans-tegneblog.blogspot.com/2011/11/advents-gaver-til-min-trofaste-lsere.html

    SvarSlet
  54. den ser bare så fin ud :) jeg vil gerne være med på 2 lodder.

    SvarSlet
  55. Jeg vil gerne være med på 1 lod.
    Kh. Malene

    SvarSlet
  56. jeg deltager meget gerne med 1 lod,den bog er super lækker
    Kh Gitte

    SvarSlet
  57. Jeg vil ælske at vinde denne bog....

    SvarSlet
  58. den står allerede højt på min ønskeseddel... er helt klart med med 1 lod i puljen

    SvarSlet
  59. linker lige og hapser et ekstra lod :-)

    SvarSlet
  60. Deltager gerne med 1 lod :-)

    SvarSlet
  61. wuhuu - jeg snupper helt sikkert 2 lodder!!!

    SvarSlet
  62. Hej
    Skøn skøn bog-hermed 1 lod til mig tak :-)
    Hilsner Jonna ByFonna

    SvarSlet
  63. 2 lodder til mig :o)

    Vil så gerne have den bog ;o)

    SvarSlet
  64. Jeg vil rigtig gerne være med! 2 lodder i puljen herfra.

    SvarSlet
  65. Puha jeg nåede da lige at finde din give away i tide, er med på 1 lod :-)

    SvarSlet
  66. Jeg kan vist lige nå at være med :) Er med på et enkelt lod.
    Det ser ud til at være en skøn bog, har smugkigget hos boghandleren...

    SvarSlet
  67. Jeg deltager med et lod (:

    - Kit

    SvarSlet
  68. Det ser ud til at være en rigtig inspirerende bog! Et lod til mig, tak! ;-)

    SvarSlet
  69. Jeg vil gerne deltage. Jeg linker fra min blog, så to lodder, tak. :)

    SvarSlet
  70. Jeg vil også gerne være med med et lod :-)

    mette.ravnholt@post.tele.dk

    SvarSlet
  71. Jeg når det lige ;o).

    Har læst så meget om bogen på diverse blogs - håber jeg er heldig.

    God aften.

    SvarSlet
  72. 1 lod til mig tak!
    Bogen er så fin og den vil passe lige hjemme hos mig ;-)

    SvarSlet
  73. åhh nej dog. Tror ikke jeg har fået deltaget. Ihh hvor dumt når jeg nu faktisk bare ønsker mig den bog rigtig meget!
    Smider et enkelt lod i puljen for det er vist lige lovlig flabet at linke så sent ;)

    Kh

    SvarSlet
  74. Hvor fint :D
    Et lod til mig tak :)

    SvarSlet