fredag den 11. november 2011

KURSUS: Hækling med flere farver og Lær at hækle efter diagram

Jeg syntes at Sidsel Sanglid fortjener at få lidt reklame.
Det kursus jeg selv deltog i, var ikke blot vildt inspirerende, men også super hyggeligt - og hvis jeg havde ubegrænsede mængder af tid og penge, ville jeg rende til  dem alle! Jeg så lige de to nye kurser på sommerfuglens hjemme side :

KURSUS: Hækling med flere farver
KURSUS: Lær at hækle efter diagram

Sissel er en rigtig god underviser - og jeg syntes man får meget med hjem (det er heller ikke tosset at mødes med andre der er lige så hækle tossede som en selv)
Det er i Kbh. Måske ses vi.



At hækle efter diagram




Hækling med flere farver




2 kommentarer:

  1. Tak fordi du deler. Desværre er det for langt for mig. Denne gang!

    SvarSlet
  2. Hej Margit
    Tusinde tak og i lige måde. Supersjov oplevelse. Glæder mig til en anden gang.
    Knus fra Kate

    SvarSlet