torsdag den 10. november 2011

Nyt bogmærke! og super tilbud

Jeg er lige kommet hjem fra trykkeriet - med lækre print af min helt nye bogmærke "fuglemærket". Bogmærket er som de andre to, tegnet i hånden - og farvelagt med akvarel.  
Du kan købe en af de her nye bogmærker til :
36 kr 
jeg betaler portoen.
Bogmærket du får, er selvfølgelig uden det grå vandmærke :)
Bestil her :
Send mig en e-mail, "køb af bogmærke" i emnefeltet. I mailen skriver du antal og dit navn og adresse - så får du en e-mail retur der bekræfter og giver dig betalings oplysninger. margit.rosenaa@gmail.com
Psst.. Husk min giveaway - du kan vinde bogen "Magiske Måneder" deltag HER.

I just came back with prints of my new bookmark. The bookmark is like the two others - hand drawn and colored with watercolor. The prize is:
6 Euro  - to Europe
10 $ / 8 Euro
 -  Every where else
Transport Europe= 1 Euro
Transport every where else = 2 Euro
All you have to do is:
Write me a mail with "Buy a Bookmark" in the topic, to: margit.rosenaa@gmail.com. Tell me how many, and which bookmarks you want. And the address I need to send it to,Then you will get a mail in return - with the details of the payment.

0 Kommentarer - Skriv en kommentar her ♥:

Send en kommentar