fredag den 28. oktober 2011

Nyt armbånd - New Bracelet

Det er Fredag - kære Blog venner!
Jeg har lavet et nyt armbånd med mine fugle tegninger. 8 fugle - på en række. Pip pip pip..Pip pip pip pip.. og  UUUuuu :) 
En weekend med tid til at være kreativ og tid til at være sammen med folk man holder af. Ønsker jer en smuk fredag
.........................................................
It's Friday - dear blog friends!
I have made a new bracelet for myself, with my bird drawings. 8 birds - tweet, tweet, tweet, tweet, tweet, tweet, tweet.. and a uuuuuUUUuu :)
In the weekend there will be plenty of time to be creative and spend time with people I care about. Have a great day.






5 kommentarer:

  1. Et meget flot armbånd !
    Og håber du får tid til det hele :-)

    SvarSlet
  2. Supe sødt - meget kreativt - hvilke materialer er rammerne af?

    SvarSlet
  3. *Losarinas mor, ja mange tak.
    *Design À la Camara
    rammerne er en ny ting fra pandurohobby - og så har jeg 3d lim til toppen - der giver en fast og blank overflade.
    x
    m

    SvarSlet
  4. Hvor er det super fedt det armbånd, jeg får helt lyst til selv at have mine små tegninger med på kroppen, Så god en ide. Dig må jeg da lige følge ;)

    SvarSlet
  5. det ser fantastiskt godt ud, originalt og med så fine tegninger. jeg synes du har en meget spændende blog og vil glæde mig til at kigge ind her igen.

    SvarSlet