torsdag den 27. oktober 2011

Kursus: Hækling i 3D

Jeg var til et fantastisk kursus i går - om 3D hækling med Sidsel Sangild. Hold nu op hun er dygtig og inspirerende! vi mødes inde ved garnbiksen sommerfuglen i kbh. og hæklede ellers der ud af i 3 timer. Jeg købte også hendes nye bog  3-d hækling, som jeg klart vil anbefale - og nu kan jeg selv kan øve videre der hjemme :) 
Tak til Sissel for et rigtig godt kursus og for de andre skønne damer der deltog i går.
.............................................
I went to a great crochet course yesterday  in Copenhagen. A great crochet artist - Sidsel Sangild. The course was about 3D crochet. To add a layer, to the normal and flat crochet style. It was 3 great houres with a lot of inspiration. 

   


4 kommentarer:

  1. Det ser spændende ud! Glæder mig til at se, hvad du får lavet:)

    SvarSlet
  2. Tak for en hyggelig aften! Jeg er stadig imponeret hvor meget I nåede. Linker lige til din reportage :-)

    Kh Sidsel

    SvarSlet
  3. Tak for hjælpen:)
    Det ser ud til at være hyggeligt, jeg må se at få gang i de der hæklenåle.
    Der var da godt nok nogle fine ting.
    Vi ses d. 12.11
    Kh Pia

    SvarSlet
  4. Det ser super flot ud...en sjov teknik. Kunne godt finde på at kaste mig ud i den ;-)

    SvarSlet