onsdag den 26. oktober 2011

Mine followers & Japanske lygter ♥

Jeg vil bare lige sige TAK - til alle jer der har meldt jer som faste læsere her på min lille blog. Det betyder rigtig meget - og er med til at gøre mig mere produktiv. Det samme gælder for for jer der tager jer tid til at skrive en kommentar til et af mine indlæg - at få noget feedback - en reaktion - er rent guld  - så mange tak for at i gør det nemt for mig - jeg holder meget af det hele :)

 En anden ting jeg holder meget af - her i efteråret er - Japansk lygte. Disse smukke dekorative planter har fine små bær som er omsluttet af en papirtynd lanterne i stærke farver rød eller orange. Nu hvor når vinteren nærmer sig bliver lanternen omdannet til et edderkop lignende spind og man kan se de flotte bær.
............................................................
I just want to say - THANK YOU - to all my followers. It means a lot to me, that you stop by and it makes me more productive. The same goes for all the lovely comments - to get a little feedback from you, a little response makes it all worth it. I appreciate it a lot.
Another thing I enjoy a lot is the plant - Japanese lantern. Easy identifiable - by the bright orange papery covering with a little fruit inside. When winter comes - a spiderweb like  look will appear .


0 Kommentarer - Skriv en kommentar her ♥:

Send en kommentar