tirsdag den 16. august 2011

Faster Margit og den hæklede kanin - Aunt Margit and the crochet bunny

I går fik jeg den fantastiske nyhed - jeg er blevet faster for første gang! (er tante til 8). Det er skønt - manden og jeg tager afsted nu, for at se det nye skud på stammen. Min hæklenål har ikke stået stille siden nyheden (han bestemte sig for at komme til verden 3 uger før) Så jeg har haft lidt travlt. For han skal da hurtigst muligt have sin første hæklede gave fra sin faster. Dåbsgaven kommer senere - dette er en lille hilsen, fordi han kom godt til verden - en hæklet kanin. Her er den så Mr. Rabbit. Her en den gratis opskrift - på en hæklet kanin.
.......................................................................................
My brother had a little baby boy yesterday. So I'm a aunt - for the first time on my side of the family (8 kids on the other side). We will go and see him and his parents now. He decided to see the daylight 3 weeks before it was planed - so my crochet needle has been working overtime - so he can get his first crocheted gift as soon as possible - a little crochet bunny. It' not the christening gift - but a welcome to the family gift. And here it is Mr. Rabbit. And here is the free pattern - crochet bunny




5 kommentarer:

  1. congratulations!! the bunny is very cute :)

    SvarSlet
  2. Ej, hvor er den bare sød! Og tillykke med din nye faster-titel:)

    SvarSlet
  3. Årh hvor er den nuttet! tak for kommentaren, hyggeligt du kiggede forbi! :-)

    SvarSlet