torsdag den 26. maj 2011

Hæklet Ninja - Crochet Ninja

Dette er en lille Ninja jeg har hæklet. Det firma jeg har arbejdet for - har en Ninja som logo - den har jeg nu hæklet. Den stor på mit bord nu. 
I kan se logoet her neden under billedet.
Jeg startede med at kikke på denne model med gratis hækle opskrift - men lavede så min egen.
................................................................................
I crocheted a little Ninja for my desk at work. The company I work at, have a Ninja logo.
I found my inspiration in THIS free crochet pattern - but changed it and made my own.    




4 kommentarer:

  1. HI HI Hvor er den sød, den må da bringe glæde hos chefen!

    SvarSlet
  2. Hallo, I come from Carina's interwiev.
    I really like your blog and your work!

    SvarSlet
  3. hahah hvor er den sej !

    SvarSlet