onsdag den 25. maj 2011

Blog Tips

Jeg syntes klart at Google Chrome er den bedste Blog og internet browser f.eks i forhold til Firefox og Explorer. Jeg er specielt begejstret for denne nye ting: http://creativetail.blogspot.com/view
Bare skriv:  
/view   efter en blog adresse. Du vil se bloggen på en helt ny måde og nemt overskue alle blogindlæg og billeder. 
Man kan også få en lille blog knap så kan ikke skal skrive "/view" hver gang
 - den kan du hente gratis her : Blogger Dynamic Views
Her er en lille video, der nemt fortæller dig hvordan du kan bruge det.
............................................................................................

Google Chrom is my favorit Blog and internet browser. They just made a new detail. Test it here:
The only thing you have to do is - write: /view after a blog address. And you will get a nice and dynamic view of the blog. You can also get a little blog button so you don't have to type "/view" every time    
Here is a how to video

6 kommentarer:

  1. Uhh godt tip vidste jeg ikke :)

    SvarSlet
  2. Hei Margit. Takk for hyggelig hilsen hos meg! Svar på spørsmålet ditt er ja, jeg liker den kannen godt :)
    Ha en fin fin dag.
    Susanne.

    SvarSlet
  3. Det er da godt nok for vildt...tak for tippet. Jeg kører også chrome...

    SvarSlet
  4. Hej Margit
    Har du nu fået min mail??

    SvarSlet
  5. *Chhan* ja jeg har - mange tak.
    Den blev sendt i går - med b-post - så den skulle være der inde for 2-3 dage :)
    lad mig vide når du modtager den
    tak fordi du skrev - ha en smuk aften

    SvarSlet
  6. Weeee så glæder jeg mig til posten :D
    Jeg skriver nok et lille indlæg på min blog når jeg har fået den :)
    Du må ha en smuk dag!

    http://chhans-tegneblog.blogspot.com/

    SvarSlet