tirsdag den 10. maj 2011

Loose ends

Hello beautiful people - Maybe we don't save the world with our creativity. But I think we do make it a more fun and happy place.
 I have a lot off loose ends these days. A lot of projects and my fascination of something new and fresh. And sometimes I wish there was an easier way to empty the camera - resize  them and upload them. Iphone.. is that the answer?

♥ And remember my Giveaway where you have a chance to win one of my homemade pendants.


Hej alle i smukke mennesker - Måske reder vi ikke verden ved at være kreative men jeg er sikker på at vi hjælper til at gøre den til et sjovere og mere glad. 
Jeg har en masse løse ender - igen. En masse projekter og oven i det min fascination af det nye og friske. Somme tider ville jeg ønske at der også var en nemmere møde at overføre billeder fra kameraet - ændre str. og smide dem op på siden. Måske er en Iphone svaret?

♥ Husk min Giveaway - hvor du kan vinde en af mine hjemmelavede vedhæng med en tegning i.


2 kommentarer:

  1. Jeg ville også gerne eje en Iphone :-)
    Har netop med hård hånd ryddet ud i mange i gangværende projekter- simpelthen trevlet op osv..
    De mange løse ender gav mig en følelse af stress og det gider jeg ikke !

    SvarSlet
  2. HOLA QUERIDA!
    GRACIAS POR LA VISITA!
    ADORE CONOCER TU BLOG!
    FELICITACIONES!
    UN BESO
    MIVA

    SvarSlet