tirsdag den 3. maj 2011

GIVEAWAY ♥

Yes - here it is - one more Great Giveaway for all my followers - new and old :)
I am working on a stack of pendants for my online shop. Which one would you like to win?
Be a follower + write the number of the pendant you want a chance to win.
To get a second entry :
Post this giveaway on your blog or website, with a picture and a link back to this post

Yeps - her er der så en Giveaway til alle mine nye og gamle followers.
Jeg arbejder for tiden på disse vedhæng til min online shop. Hvilken en vil du gerne vinde?
Vær en follower + skriv en kommentar om hvilket vedhæng du ønsker at vinde.
Få et extra lod:
Link til denne Give Away med billede.



This is an example of a finished pendant.
Dette er et eksempel på et færdigt vedhæng. 



IMPORTANT:

Make sure to write how many entries you sign up for, in your comment + the number of the pendant you wish to win :)


Ends 17 May - 2011



OBS!

Husk at oplyse i din kommentar,

hvor mange lodder du deltager med og hvad nr. vedhæng du ønsker at vinde.



Vinderen finder jeg d. 17 .Maj - 2011


1                                   2


3                                   4


5                                   6





                                   8 



 9                                   10




 11                                   12



47 kommentarer:

  1. jeg tager 2 lodder og jeg er vild med din ugle

    SvarSlet
  2. Hvor er de bare fine - jeg er helt vild med nr. 5.

    Jeg er med på 2 lodder

    SvarSlet
  3. Jeg vil meget gerne være med på 1 lod og drømmer om nr.3

    SvarSlet
  4. Jeg er med på 2 lodder. Er vild med nr.6

    SvarSlet
  5. Jeg er straks med på to lodder...og hvaffor en jeg bedst kan lide?? Det er jo for svært!!
    Uglen, katten tror jeg...

    SvarSlet
  6. Prøver meg med 2 lodd .
    Liker best nr 9

    SvarSlet
  7. 2 lodder til mig, og jeg håber på vedhæng nr. 6 - den ugle er skøn!

    SvarSlet
  8. 1 lod til mig, og jeg er mest tosset med nr. 1, 6, 7 og 11 hihi.. Kan altså ikke helt bestemme mig!

    Kh Julie

    SvarSlet
  9. Jeg blir gjerne med på trekningen med 2 lodd! Hvis jeg skulle være så heldig å vinne, så ønsker jeg meg nr.10

    SvarSlet
  10. Hej jeg vil gerne deltage med 2 lodder, og jeg er vild med nr. 10 ü

    SvarSlet
  11. Hej. Vil gerne deltage med 1 lod. Er helt vild med nr. 6.. den er bare så flot :)

    SvarSlet
  12. Jeg vil gerne deltage med 1 lod, og jeg er jo vild med dem alle, men nr. 10 er nok favoritten :)

    SvarSlet
  13. ÈT lod til mig :-)
    Og drømmer om nummer 7 :-)

    SvarSlet
  14. Hvor er du dygtig - jeg prøver mig med 1 lod, hvor nr. 2 er favoritten

    SvarSlet
  15. i would love to win pendant #6, i like owls :) all of them are very cute though :) thank you for a lovely giveaway!!

    SvarSlet
  16. number 7, gorgeous! thank you!!

    SvarSlet
  17. Så flotte! :)
    Jeg vil svært gjerne delta med 1 lodd.
    Det er vanskelig å bare velge en av dem, men nr 7...
    Ha en super helg og nyt våren! :)

    SvarSlet
  18. Hvor er de fantastiske! Jeg vil elske at vinde nummer 10, og jeg vil gerne deltage med et enkelt lod!

    Kærlig hilsen Clara Gry

    SvarSlet
  19. i love them all Margit!
    maybe the owl with the glasses 6.

    wishing you a wonderful day ♥

    SvarSlet
  20. Jeg vil gerne vinde nr 12 og jeg deltager med to lodder :)

    SvarSlet
  21. Jeg deltager med 2 lodder :D Og ønsker mig vedhæng nr. 3 :D

    SvarSlet
  22. Omg det er en fed blog du har her :D hvorfor har jeg først set den nu.....
    Jeg vil os gerne have 2 lodder tak :)
    De er bare alle så seje,svært at vælge en.... nr. 6

    Har os gang i min første give away på min blog:
    http://chhans-tegneblog.blogspot.com/

    SvarSlet
  23. 3 lodder til mig og helt klart nr 10 den er for sød ♥

    SvarSlet
  24. Jeg er jo helt vild med dine fine mejser, derfor er favoritten nr 7.
    Og jeg har fundet ud af at linke, så jeg er med på 2 lodder.
    Knus

    SvarSlet
  25. Haha i want number 12 !!

    www.fantailflo.com
    fantailflo@gmail.com

    SvarSlet
  26. SÅ lækre smykker!! Jeg vil rigtig gerne deltage, og vil gerne vinde nr. 10 - den er da totalt WOW!
    Ha' en lækker dag!
    Kh. Jane (som nyder de fine bogmærker!)

    SvarSlet
  27. Så fine...jeg ønsker mig nr......øhhhhh 7. Den er nuser!
    Kh og dejlig dag til dig.

    SvarSlet
  28. GFC follower (Goga)

    Number 6 is cute!

    gogunia3(at)wp(dot)pl

    SvarSlet
  29. Vil gerne deltage med 1 lod.. Nr 6 er rigtig sød :)

    SvarSlet
  30. I'd like nr. 4, I have a sliiiiiiiiiiiiiiiiiight obsession with owls :).

    badorka@vipmail.hu

    SvarSlet
  31. I like #2. So great.

    lovelydomesticdiva (at) gmail (dot) com

    SvarSlet
  32. Hvor er de søde. Det er svært at vælge, men nr. 3 eller nr. 6. Jeg elsker rødkælke, og den der er særlig nuttet. Og så er en klog ugle ikke af vejen.

    Så blot et lod til mig, håber det er nok :)

    SvarSlet
  33. New GFC follower (Kimberlee)!

    My favorite is number 8.

    kimbahleigh666(at)gmail(dot)com

    SvarSlet
  34. I would want to win pendant one =^-^=

    SvarSlet
  35. Super Yayness ! I am so excited with this giveaway. I would like to participate in it.
    Anw i am totally follower through Google Friend Connect name liz. Want no 7 badly :)

    Much Thankies for the chance dear
    Good luck for me

    liz_crowny(at)yahoo(dot)com

    SvarSlet
  36. Here I spread words about your giveaway in my blog :
    http://pintaliztiirene.blogspot.com/p/giveaway.html

    Much Thankies for the chance dear
    Good luck for me

    liz_crowny(at)yahoo(dot)com

    SvarSlet
  37. Number 7 is cute. I am a follower now too

    SvarSlet
  38. Åh hvor er de søde. Især nr. 7...

    SvarSlet
  39. Deltager med 1 lod. Kan godt lide nr. 7... :-)

    SvarSlet
  40. jeg vil gerne deltage med 1 lod og ønsker nr. 7.
    Kh Louise

    SvarSlet
  41. Number 2 please :D It is so pretty!

    womobomo[at]gmail.com

    SvarSlet
  42. I forgot to say that I am a follower, name is "Cean".

    And I blogged about this giveaway:http://womobomo.blogspot.com/2011/05/15-may-giveaways-roundup.html

    womobomo[at]gmail.com

    SvarSlet
  43. Thanks for this great giveaway, all are beautiful, Nomber 4, please,

    SvarSlet
  44. Jeg er vild med nr. 6...
    den passer lige til mig ;-)

    SvarSlet
  45. +1 No.2 please, I love to read!

    I follow with gfc, thanks for the sweet giveaway.

    yumihamano@gmail.com

    SvarSlet
  46. Jeg er helt vild med 7eren. Den er godt nok kær :) Ligger lige denne kommentar, tror den første blev slettet af blogger. Er med på 1 lod

    SvarSlet
  47. Hm tror også min kommentar er slettet, vil gerne være med, og det skal enten være rødkælken (nr.3) eller uglen (nr. 6).
    - så et lod til mig

    SvarSlet