lørdag den 26. marts 2011

Painted Deer - A watercolor project

One more watercolor project is finished. It's ready for print and soon in my online shop. The sun is shining here in Denmark - still could - but beautiful. Hope the day will bring a lot of great ideas 
Hope you like my new Watercolor Painted Deer - have a great Saturday.




Så blev dette akvarel projekt også færdigt. Den er klar til at blive printet på trykkeriet og klar til at komme i min snart åbne online butik. Soler er fremme her i Valby - det er stadig koldt - men meget smukt. Håber at denne dag vil give mig en masse nye ideer.
Håber du kan li' min tegning og det malede rådyr - ha' en fantastisk lørdag. 

5 kommentarer:

  1. Nice designs, nice art and nice blog! By the way, nice to meet you :) Grets from Spain.

    SvarSlet
  2. Jamen, altså! Hvor er det bare et lækkert billede ... glæder mig til at se hvad den online butik gemmer af 'guld'! :-)
    Ha' en fantastisk lørdag!
    Kh. Jane

    SvarSlet
  3. Rigtig fin. Den minder mig om Cow Parade køerne...deer parade, måske? :-D

    SvarSlet
  4. tak - det er sødt af jer

    x

    margit

    SvarSlet
  5. Jeg faldt lige tilfældigt over din blog. Hvor er det nogle skønne akvareller - det er en fin streg du har :)
    Jeg melder mig lige som fast læser, så jeg kan følge med :)

    SvarSlet