mandag den 14. marts 2011

A great weekend

I had a great weekend. On my way to visit our family, I had a lot of time in the train, to start a lot of crochet projects. They all had to come to a stop when I needed to stuff them.  A great relaxing weekend with great family, inspiring nieces and nephews and great food.  
Will try to finish them up this week - if I get the time.





Fantastisk weekend. I toget på vej til jylland havde jeg en masse tid til at starte en masse hækle projekter. Jeg måtte stoppe alle projekterne da jeg kom til at skylle fylde dem. Men alt i alt nogle afslappende dage med dejlig familie, inspirerende niecer, nevøre og god mad.
Jeg vil se om jeg får tid til at lave disse projekter færdig denne uge. 

3 kommentarer:

  1. Hold da op. Det ser ret flittigt ud!!! Imponeret!
    Glæder mig til at se dem "udstoppede" :)

    Kh

    SvarSlet
  2. Der er ikke noget som lange rejser :-)

    SvarSlet
  3. ja - jeg må se om jeg kan holde pampen oppe :)
    Men det er godt med sådan nogle togture - så kan man få lavet en masse.

    x

    Margit

    SvarSlet