tirsdag den 15. marts 2011

Flea market

Great things from the flea market in Kibæk. I don't know why I love stuff like this - I just do :)
Fascinated by the past and the inspiration in the time that went by.
PPsst - Don't you think it's a great idea with a giveaway when I have 50 followers - Google Friend Connect :)






En masse fantastiske ting fra loppemarkedet i Kibæk. Jeg ved ikke hvorfor jeg er vild med ting som de her - det er jeg bare :) Er fascineret af tiden der var engang - og inspireret af tiden der er gået. 
Psst - syntes du ikke det er en god ide med en giveaway - når der er 50 der følger min Blog
Google Friend Connect  :)

6 kommentarer:

  1. Det synes jeg helt bestem !
    Er ret vild med den gyngehest:-)

    SvarSlet
  2. Og så fandt jeg lige ud af, at jeg åbenbart ikke er tilmeldt som fast læser..
    Eller VAR:-)

    SvarSlet
  3. Så heldige dere er som har loppemarked-sesongen i gang! HEr er det fortsatt for kaldt! ;( Har nå fått meg ny pc og er tilbake i blogg-verdenen. Deilig :) Titt gjerne innom igjen!
    klem,
    Hanne (She&Life)

    SvarSlet
  4. Loppemarked i Kibæk? Du skriver det som om det er et fast marked? Det har jeg aldrig hørt om.

    SvarSlet
  5. Yeps. Det er hver måned - her er et link
    http://aaskovplanen.dk/index.php?id=1537

    x

    Margit

    SvarSlet