onsdag den 22. juli 2015

Sommer GIVEAWAY - Elefant plakat!

Her på bloggen nyder vi sommeren og vil fejre den sammen med alle vores faste tilmeldte læsere :D Så det er igen blevet tid til en Giveaway. Du kan vinde en af bloggens børneplakat design - 'Elefant Parade med BG' i A3.
 
For at deltage skal du:
1 lod = Være eller blive fast læser*
*Bliv fast læser (via Google Friend Connect, via Bloglovin' 
 + Skriv en lille sommer kommentar herunder (minimum krav)

Ekstra vinderchancer:
3 lodder extra = del dete opslaget på din blog eller hop ind og like konkurrence opslaget på bloggens facebookside lige HER.

Du kan derfor optjene 4 lodder iAlt - held og lykke :)


Konkurrencen slutter d. 5. august kl 20:00
#giveaway #dkgiveaway #konkurrence #gratisting #børneplakat #børneværelse



27 kommentarer:

  1. Her er lidt 🌞 varme 🌞 fra 3 ugers ferie 😊
    I Fazana Kroatien 😎😰
    Hilsen fra The Jenzen'z 😊

    SvarSlet
  2. Ih, hvor er den fin! Lige noget for Bjarke og Laura 😃
    m_hoej20(at)yahoo.dk

    SvarSlet
  3. Den ville pynte hjemme hos mig

    SvarSlet
  4. den er bare så fin, deltager med 4 lodder. er fast læser alle steder.
    piastulle@hotmail.com

    SvarSlet
  5. Rigtig god sommer herfra ;)

    SvarSlet
  6. I ønskes alle en rigtig dejlig sommer her fra. ;-)

    SvarSlet
  7. Beautiful! Greetings from Montreal, Canada. :)

    SvarSlet
  8. Soooommer soooommer og soool ! Havet og blæsten og duft af caprifoool ! :)

    Årh, den er så fin. Jeg er fast læser og har liket på facebook - har desværre ingen blog :)

    Solskins-hilsner fra mig :)

    SvarSlet
  9. Soooommer soooommer og soool ! Havet og blæsten og duft af caprifoool ! :)

    Årh, den er så fin. Jeg er fast læser og har liket på facebook - har desværre ingen blog :)

    Solskins-hilsner fra mig :)

    SvarSlet
  10. Soooommer soooommer og soool ! Havet og blæsten og duft af caprifoool ! :)

    Årh, den er så fin. Jeg er fast læser og har liket på facebook - har desværre ingen blog :)

    Solskins-hilsner fra mig :)

    SvarSlet
  11. Leg vil bestemt gerne være med - et lod til mig :-)
    KH Christina

    SvarSlet
  12. Et lod til mig.. Vil elske at hænge den op på min datters værelse!

    SvarSlet
  13. Wow den er SÅ fin! Krydser fingre!
    Gyngehesten (a) Hotmail.com

    SvarSlet
  14. Den er så fin :)
    Håber at jeg er den heldige, så skal den gives til min lillebror som er vild med elefanter og venter sit første barn d. 15 august :)

    SvarSlet
  15. Den vil pynte FLOT i værelset hos mine børneungetwins, som fylder 1 år på mandag - mange glade sommerhils fra Karin

    SvarSlet
  16. Ih hvor fint. Jeg har meldt mig som fast læser og har liked fb-siden, så ¤ lodder i alt :-)


    Glæder mig til at følge dig :-).
    God weekend.

    SvarSlet
  17. Den vil være så fin på min søns værelse. Jeg krydser fingre. Jeg deltager desværre kun med et lod.

    SvarSlet
  18. Hvor er den bare fed - perfekt til datterens værelse <3

    Rigtig god og dejlig sommer <3

    Jeg har maxet helt op på lodder da jeg er fast læser og har været forbi facebooksiden :)

    SvarSlet
  19. Hvor er den da fin!
    Den minder om sommerdage i tivoli :D
    Jeg deltager med et enkelt lod (følger på bloglovin)

    SvarSlet
  20. Jeg krydser fingre :D Den er så fin!
    Følger med på bloglovin.
    Michelle-jensen89@hotmail.com

    SvarSlet
  21. Den er mega fin, så krydser alt hvad jeg har.
    fam.nyegaard@gmail.com

    SvarSlet
  22. deltager med 1 lod, x fingre og glædelig hoppe i vandpytter sommer:)
    marianne.lykke@gmail.com

    SvarSlet
  23. Jeg deltager med 1 lod.. skøn plakat!

    SvarSlet
    Svar
    1. Glemte lige min mail linefugl09@gmail.com

      Slet
  24. Nøj vinderen udtrækkes på min føs´dag, så skal der med 1 lod i hånden krydses fingre ekstra meget :)
    Det er en fed plakat :)

    moelgaard.privat@gmail.com

    SvarSlet
  25. Håber du har nydt sommeren :) Jeg har liket på facebook, så deltager med 4 lodder :) :) :)

    Vh Mie H Kristensen
    miekrumme(a)hotmail.com

    SvarSlet
  26. Solen skinner (finally!) og bassen i maven sparker lystigt. Plakaten kunne være så fin at have på børneværelset, når vi i september skal sige goddag til den lille ny.
    Jeg har liket på fb og deltager derfor med fire lodder.

    Vh Line Petersen
    lihjan@hotmail.com

    SvarSlet