mandag den 5. januar 2015

Fanart af Racoon Ourdoor

Hvis I har læst med på bloggen - så ved I at jeg er vild med det nye design som er kommet fra Racoon Outdoor (se et' af de tidligere i indlæg HER). Kærligheden ramte specielt mindstemandens flyverdragt som de kalder Torkild Nordic og ja til de heldige der leder efter en flyverdragt eller vil have den til næste år på lager - skal lige vide at den på tilbud for tiden Normal pris: 1.199,00 DKK Pris: 778,35 DKK
  
Men tilbage til designet. For jeg har tilladt mig at lave lidt fanart - Så en tegning af eget initiativ, 
men bare fordi jeg er vild med dette mærke. Min måde at fremhæve det på bloggen jeg virkelig syntes om. 
Håber I syntes om min fortolkning af denne flyverdragt og mindstamanden som selvfælgelig er den lille ræv :) 
Har I alle fået af-julet? Eller har I også en lille nisse, hjerte ellers stjerne der lemmer sig?

0 Kommentarer - Skriv en kommentar her ♥:

Send en kommentar