tirsdag den 30. september 2014

Fan art - Alice In Wonderland

Så blev det Tirsdag - tid til Tirsdags Tegning og jeg har haft en rigtig god stund med Photoshop og min digitale tegneplade (Intuos Pro fra Wacom). Eller det vil sige - at jeg startede men en skitse i hånden - så tog jeg et billede og så kom der ellers farve på og jeg flyttede lidt rundt på sagerne. 
Det er et stykke 'højtbelagt' med fan art jeg har tegnet - for jeg er vild med Alice i Eventyrland, hele universet og historien.
Håber i syntes om den også selv om den er lidt uhyggelig :)
Med denne tegning siger vi også farvel til September og Oktober kommer snigende med Halloween i rygsækken.
HUSK min giveaway - med den knap så uhyggelige plakat :) Følg linket HER og deltag.

Alice In Wonderland and the caterpillar fanart

0 Kommentarer - Skriv en kommentar her ♥:

Send en kommentar