søndag den 6. juli 2014

Alt er i kasser undtagen kaffen :)

Vi er ved at flytte og lejligheden er nu helt pakket ned. Der er ikke engang noget i køkkenskabe eller køleskab. Eller det vil sige at TASSIMO maskinen er altså ikke pakket ned.. Det er bestemt ikke fordi den ikke skal med. Men fordi det næsten ikke er til at undvære at kunne få en hurtig og god kop kaffe - eller som i dag en cappuccino :)
Manden min har ellers spurgt flere gange om den ikke skulle pakkes - endda flere dage før - men jeg har heldigvis købt mig lidt tid og gjort klar i en kasse til den. 
Det er enlig lidt specielt, for de gange jeg har fået en ny køkkenmaskine - så har jeg hver gang tænkt. Et dette endnu en af dem jeg ikke riiiigtig får brugt? I ved nogle af de 'døgnflue produkter' man først syntes er smarte og uundværlige og senere bare står og fylder? 
Men nu har jeg snart haft en TASSIMO kapsel maskine siden julen 2012 :O
- den bliver brugt hver dag, hvis vi altså er hjemme :) og også gerne flere gange. For selv om jeg mest er til en' kop kaffe om dagen - så er det også hurtigt og nemt at lave en kop tea og det er altså dejligt om aftenen. 
Vi ses i det mørke ;)

0 Kommentarer - Skriv en kommentar her ♥:

Send en kommentar