fredag den 9. maj 2014

Touch On + Mors Dag teaser

Ihh det er næsten ikke til at vente!! - Jeg har tegnet en digital 'Mors Dags' tegning - eller plakat om man vil. Jeg glæder mig meget til at vise jer den. Men det bliver altså først på søndag d. 11 maj hvor det er Mors Dag :)     Tegningen er lavet med min nye tegneplade Intuos Pro fra Wacom, som jeg har lovet jer teknisk interesserede at fortælle mere om. I dag vil jeg gerne fokusere på 'multitouch-funktion' den har. For når jeg sidder og tegner og samtidigt lige vil over på den anden skærm (så forkælet - jeg ved det) og svare på en mail, kikke på inspiration på nettet eller andet - så er det bare med at bruge fingeren. Lige som diverse smart-phones - som vi alle her vænnet os til at bruge. Det er virkelig en smart og brugbar funktion - som man kan stå til og fra. Den gør det praktisk og levende at arbejde og man bliver ikke på samme måde forstyret i sit arbejde - når man nemt kan navigere rund uden pen. Tak til alle der sender mig tekniske, design og tegne spørgsmål på creativetail@gmail.com - bliv endelig ved og jeg skal gøre hvad jeg kan for at svare på dem i mine indlæg. Smid også gerne en kommentar direkte på mine indlæg - jeg læser dem alle og prøver at få svaret også :) Tak fordi I kikker med.

0 Kommentarer - Skriv en kommentar her ♥:

Send en kommentar