torsdag den 15. maj 2014

Rette badevands temperatur

Ej .. Hvorfor er det lige at jeg ikke havde den fra starten?? Jeg ved godt det ikke er et must.. Og jeg har da også bare brugt min albue for at se om badevandet var godt nok til mindstemanden. Men for en måneds tid siden fik jeg så denne temperatur måler hjem fra abeungen.dk - af mærket 

Teddykompaniet. Hvor den står til 148,-

De kalder den 

Ted in Tub termometer og det er en sjov fisk der fint flyder rundt i det lille badekar. Designer og de vilde farver faldt jeg for - men det er' altså også en smart lille dims :D 

Du kan indstille termometeren til at "bippe" ved en bestemt temperatur, f.eks. 37 grader - så det er dejlig nemt at ramme den gode temperatur. For jeg kan altså godt bøvle lidt med at mærke mig til en behagelig temperatur - hvis jeg f.esk selv er kold eller ved at 'ved at koge over' efter en indkøbstur... 
Så når badekaret står og bliver fyldt imens jeg gør mindstemanden klar - er det bare at tage et kik på den flydende temperatur måler og lige give karet en sjat varm eller kold vand.
Nyd dagen og aftenbadet, hvis I har sådan et på programmet :)

1 kommentar: