mandag den 20. januar 2014

Forkæl dig selv med lidt ny make-up

Efter min graviditet hænger det ved at jeg er blevet ret kræsen hvad angår make-up og jeg stiller store krav til mine forskellige makeup produkter. 
Dette er jo på ingen måde en mode blog - men der skal være plads, som mor og travl kvinde. Til at have noget god make-up og have det godt med sig selv.

Jeg prøver at behandle min hud godt - eller bedre end jeg tidligere har gjort... Jeg går nu efter et mere naturligt look end tidligere og gerne noget der kan holde det meste af dagen. 

Fra mine tidligere indkøb, fødselsdage og julegaver har jeg nu et lille sæt af mine favorit produkter. Ca en trediedel af de ting jeg havde tidligere. Jeg har valgt at købe færre ting - men går efter høj kvalitet og produkter uden parabener, syntetisk duft, syntetisk farve og mange flere grimme sager. 

Da jeg den seneste tid 'kun' har haft en dagcreme, foundation, mat pudder, kinderødt/roushe og en mascarre - kunne jeg godt tænke mig at få et par ekstra ting i makeup kassen i form af en neutral øjen skygge. Ikke til dagligt brug, men til de dage hvor man har lyst til at gøre sig lidt ekstra fin og måske end har tiden til det :)

Så jeg har I den forbindelse nu prøvet kræfter med et nyt mærke Lily Lolo - fundet på 
En mineral makeup til en rigtig flot pris. De to nye produkter jeg har i min lille pap kuffert er en Prime Focus - en primer til øjenlåg. Den er nemt at dubbe på og holder øjenskyggen på plads. Den føles rar og jeg er godt tilfreds med den.

 Det andet produkt er en øjenskygge - det var lidt svært at vælge farve, men jeg gik efter en, der kunne bruges til hverdage og ikke kun var vild fest og farver. Stickey Toffee hedder farven som jeg valgte og den er i modsætningen til den før nævnte primer - en helt løs pudder øjenskygge. Der er en praktisk lukning inde under skruelåget - der giver nem tilgang til øjenskyggen og passer på den med et enkelt drej.

Håber I må nyde januar og huske at forkæle jer selv :)





1 kommentar:

  1. Jeg kan varmt anbefale deres pensler som jeg handler på engelske sider til små penge :)

    www.blueeyedflower.dk

    SvarSlet