mandag den 4. november 2013

Giveaway - Philipe Wake-up Light!

Vågn med lys og føl dig mere frisk med Wake-up Light, der vækker dig naturligt.
Nu har en af bloggens heldige facebook venner mulighed for at vinde en af de helt nye Philips Wake-up Light

For at deltage, skal du følge 'like' bloggens facebook side - find den HER
+ skrive en lille hilsen til dette indlæg her på bloggen.

Det er mulighed for 1 ekstra lod - hvis du deler denne giveaway med billede på din blog eller hvis du vælger at klikke på knappen del på facebook. (det er nemt og du finder 'del' knappen lige under giveaway indlægget, på bloggens facebook)
God karma hvis du giver Creative Tail en stemme i BoShop konkurrencen HER

Jeg finder en heldig facebook følger d. 1. December, som også er 1. søndag i advent i år. 
Sidste frist for at deltage er derfor 30 nov. kl 20:00

Philips Wake-up Light er et rigtig godt bud på en god morgen vækning. Jeg syntes virkelig at den hjælper mig med at komme op om morgenen i den mørke tid. Denne model HF3505 har radio funktion og mulighed for at blive vækket af to forskellige fuglelyde. Det er muligt at indstille lyden ligesom lyset, så det passer perfekt til dit behov. Det er en helt enkelt men meget funktionelt og brugervenligt produkt, som virker og hjælper i hverdagen. Lampen har et stilrent og smukt design og har ikke en bunke unødvendige knappen - de funktionener man skal bruge kommer til syne ved let at røre lampen eller findes diskret på siden.

Lampen har været på min ønskeliste længe og vil derfor også anbefale den som julegave hvis du ikke er den heldige :)
Læs mere om lampen på Philips hjemmeside HER
og se kik også forbi mit tidligere indlæg om lampen lige HER
HELD OG LYKKE :)
Psst...
Jeg er blandt de 10 finalister i BoShops bloggerkonkurrence - og det er jeg så overrasket over og vildt glad for :D
Nu kan man åbent og nemt stemme på den ønskede vinder indtil d. 15 nov. Vinderen af konkurrencen får hele 20.000 kroner til BoShop.
Jeg kan kun vinde med jeres hjælp. 
og HER kan I se det indlæg der sikrede mig en plads blandt de 10 finalister.
Tak for jeres støtte.



62 kommentarer:

  1. jeg snupper to lodder :)

    SvarSlet
  2. Deltager med 1 lod :-)

    JulieM93@hotmail.com

    SvarSlet
  3. Deler på FB + blog, samt like for vildt

    http://fru.svendzen.dk

    SvarSlet
  4. 2 lodder :)
    trinsling@gmail.com

    SvarSlet
  5. Deltager ,med 1 lod :)
    Jeg har så svært ved at komme op om morgenen, når det er mørkt, så den må lige være noget for mig :)
    m_hoej20(ad)yahoo.dk

    SvarSlet
  6. Snupper 2 lodder - måske uret kan hjælpe min mand til at komme op til tiden ;)

    SvarSlet
  7. Følger & drømmer om lyse morgener. ;)

    SvarSlet
  8. Deltager med 2 lodder :o)
    Hvor ville det være super fantastisk at vågne op en mørk morgen til ekstra lys og energi. Det kan jeg i hvert fald have brug for.
    Mange hilsner og krydsede fingre Tine (ottokars@gmail.com)

    SvarSlet
  9. Her i det mørke Grønland er der virkelig brug for sådan en lampe. Har haft en, men den gik itu. Så 2 lodder her.

    SvarSlet
  10. Deltager med 2 lodder,den kunne jeg godt bruge,har svært ved at vågne i den mørke tid og mere træt. :)kærlig hilsen Pia sroka
    piastulle@hotmail.com

    SvarSlet
  11. Drager med 2 lodder og håber:)

    SvarSlet
  12. Hejsa! Den mørke tid er ret hård for mig. Jeg ønsker mig lys og fuglesang

    SvarSlet
  13. Med glæde delt på Facebook, så snupper 2 lodder :)

    Pia
    piarotbl@yahoo.dk

    SvarSlet
  14. Deltager med to lodder. Delt via facebook.
    Den gør nemmere at komme op om morgnen.
    Iben - iben@jamodat.dk

    SvarSlet
  15. ihhh hvor kunne det være lækkert med sådan gevinst,jeg har liket og delt på facebook. rigtig go mandag! .-)

    SvarSlet
  16. 2 lodder ::) den ku være sjov på vores kommende soveværelse :)

    SvarSlet
  17. Sådan en lampe kunne jeg sørme godt bruge. Deltager med to lodder.

    SvarSlet
  18. Jeg er med på to lodder og linker på min blog www.lottesroom.blogspot.dk
    Det kunne være så skønt med lidt lys i den mørke tid.
    Kh Lotte

    SvarSlet
  19. Har længe ønsket mig sådan en! Deltager med 1 lod :)
    louisehede1989@gmail.com

    SvarSlet
  20. Jeg deltager helt sikkert, har meget svært at vågne op i de mørke morgentimer :)
    Mvh.
    Birna Lambaa
    birnalambaa@hotmail.com

    SvarSlet
  21. Jeg deltager ;-)
    Glædelig 1. december når vi kommer dertil!

    Maria Elmelund
    mariaelmelund@gmail.com

    SvarSlet
  22. Hermed en lille hilsen!!!!!!!!!!!!!!!!! HEJ !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Maria // mariamoeller@live.dk

    SvarSlet
  23. Følger på FB og der er også delt, og derved har jeg smidt et ekstra lod i puljen. Håber det er nok, for vil SÅ gerne have den til Bastian <3

    Kh Maria Seidelin (mariaseidelin@hotmail.dk)

    SvarSlet
  24. Jeg snupper også 2 lodder :)

    SvarSlet
  25. Hvor lækker en giveaway! Har først lige fået øjnene op for din blog nu, men hold da op, nogle gode og varierede indlæg, du laver. Super blog og giveaway :-) deltager med 1 lod.

    /Heidi Christensen
    heidi1608@hotmail.com

    SvarSlet
  26. Jeg står op kl 5 om morgenen, hvilket på ingen måde føles naturligt! Vil rigtig gerne vinde :-)
    Hilsen Mille
    blog.fashionmom.dk

    SvarSlet
  27. Hjælp til at komme ud af sengen om morgenen? Ja tak! Jeg er med, med et enkelt lod.

    Katrine :)

    SvarSlet
  28. Haps - 1 lod snuppet:-) hilsen Cille - zwilbert@hotmail.dk

    SvarSlet
  29. Det vil være lige i øjet til mig!
    Krydser fingre!

    SvarSlet
  30. Smider et lod i puljen :-)

    SvarSlet
  31. Ihhhh jeg deltager meget meget gerne, så lækker en Premie.

    SvarSlet
  32. Kunne da godt tænke mig en anden slags vækning ind mobil telefonen om morgenen, håber jeg er heldig :-)

    briananette@gmail.com

    SvarSlet
  33. Hold da op ! Det er da noget nær årets bedste blog give away - sejt ! 030786(a)gmail.com

    SvarSlet
  34. Hader at stå op om morgenen især om vinteren, så det kunne være dejligt at blive vækket på en blid måde, når man nu skal op :)

    SvarSlet
  35. Det må blive et lod...

    SvarSlet
  36. hej!! lækker gave.....jeg snupper to lodder!!! har delt på min blog!!

    SvarSlet
  37. Jeg har delt på FB, så jeg snupper 2 lodder.
    kristina742003@yahoo.dk

    SvarSlet
  38. Deltager :-) selinedam@hotmail.com

    SvarSlet
  39. Puha det er lige ned at få gjort det rigtigt, men jeg deltager også gerne med et ekstra lod☺️

    SvarSlet
  40. deltager med 1 lod
    marianne.lykke@gmail.com

    SvarSlet
  41. Lækker gave til os, der altid har svært ved at komme op når det er mørkt.

    Signe_n_a@hotmail.com

    SvarSlet
  42. Snupper kun et enkelt lod!
    Natashanm1993@hotmail.com

    SvarSlet
  43. Deltager med to lodder.
    Kh Mie / miemail67@gmail.com

    SvarSlet
  44. Jeg deltager med 2 lodder :-)

    daniellalind@live.dk

    SvarSlet
  45. Jeg deltager med 1 lod :-)

    SvarSlet
  46. Jeg ønsker mig rigtig meget sådan en, så jeg krydser finger for jeg er den heldige og deltager med 2 lodder.

    SvarSlet
  47. Åh den vil jeg gerne eje! Har allerede en lyslampe men ønsker mig en wakeuplight også :) deltaget med to lodder :)

    SvarSlet
  48. Lægger et lod i puljen og krydser fingre.

    Måske har du lyst til at være med i min givewaay og vinde en ansigtsbehandling. Du kan læse mere på www.opdagelsesrejser.blogspot.com

    SvarSlet
  49. Nupper også lige et lod her! Fantastisk idé ;)

    SvarSlet
  50. Hvor er det bare en fantastisk blog du har. Bliver så dejligt inspireret.

    SvarSlet
  51. Jeg snupper også to lodder og deler på facebook. Sad så sent som i går og kiggede på at købe en.

    SvarSlet
  52. Ihhhh jeg vil gerne deltage... Overvejer faktisk at ønske mig denne i julegave i år... Er simpelthen SÅ smadret når vækkeuret ringer om morgen og det stadig er helt mørkt udenfor...! Krydser virkelig fingre....

    //Maja
    maja3012 (a) hotmail (.) com

    SvarSlet
  53. Den står allerede på ønskeseddel en. Har hørt så meget godt om den!
    Mvh
    Sisse
    Sizze86@gmail.com

    SvarSlet
  54. Har så mange problemer med at komme op om morgenen her i en trist november tid!
    Så krydser virkelig fingre for det bliver mig :)

    Sine Madsen // sineskabelund@hotmail.com

    SvarSlet
  55. Jeg snupper 1 lod og krydser fingre!! :-)

    akh(a)os.dk

    SvarSlet
  56. lækker præmie - deltager :-)

    kjerstinenaja@gmail.com

    SvarSlet
  57. Deltager og krydser fingre
    Jacobsen.betty@gmail.com

    SvarSlet
  58. Hopper ind og krydser alt jeg kan. :)

    SvarSlet