mandag den 14. oktober 2013

Vinderen er....

Tak til alle der ville dele, like og deltage i min efterårs V6 konkurrence :)
Der kommer flere lækre giveaways i efteråret - så bliv hængende og glæd jer. 
Vinderen af den lækre goodiebag fra V6 er :

Marlene Høj - som skrev:

"Jeg elsker efterårets farver og kommer altid til at tænke på min farfar - Han døde for snart 20 år siden. Hans yndlingssalme var 'Nu falmer skoven' og vi sang den til hans begravelse. Salmen er smuk, ligesom min farfar var. Min pige er født på hans fødselsdag, så hver gang hun har haft fødselsdag, så har jeg talt med min farmor om ham.
Vi tygger en del tyggegummi herhjemme - Så det skal nok blive spist hurtigere end jeg kan tælle til tre ;) Jeg kan læse bladene og den store dreng kan bruge håndklædet til idræt.
Tak for tip til konkurrencen!"
-------------------------------
Hurrrraahhhhh ! Stort tillykke Marlene.
Send mig en mail med din adresse
creativetail@gmail.com

1 kommentar:

  1. Wee, det er jo mig :) Sender en mail med det samme...

    SvarSlet