tirsdag den 15. oktober 2013

Hold varmen med kirsebærsten

Jeg kan tydeligt mærke at det er blevet mere køligt i lejligheden.
Det er som om kulden kan snige sig ind alle steder og finde mig hvor end jeg er... 
Men jeg nægter at fryse ret længe af gangen, så en af mine yndlingsting dette efterår er min nye varmepude med kirsebærsten. Varmepuden kommer i microbøljeovnen i 3 min. og det er også rigeligt tid til at lave mig en kapsel Chai Latte JOY Tassimoen :)
Den lækre varmepude er god at have, når aftnen falder på - lige at have i nakken, på en skulder eller på maven. 
Jeg er vild med den blide knitrende lyd fra de mange kirsebærsten som puden er fyldt med. Jeg har det med at krølle benene op under mig når jeg sidder og hækler i sofaen og der er det skønt med lidt ekstra varme på fødderne.
For hvis der er noget jeg IKKE kan holde ud - så er det at have kolde tæer!
Så at varme kirsebær puden lige før sengetid og ligge den i fodenden under dyben er en fryd. 
Jeg har fundet varmepuden inde på
romantiske-gaver.dk - de har en helt kategori der hedder VARME, men to forskellige varmepuder, varmedunk, varme sten osv. 
Den kvadratiske varmepude jeg har koster 170kr og kan købes ved Romantiske-gaver.dk
Det er godt givet ud - de har også en længere pude som er specielt velegnet til nakken - den er klart på min ønskelisten :)

Gode og varme tanker til jeg alle herfra. Ingen må fryse dette smukke efterår.



0 Kommentarer - Skriv en kommentar her ♥:

Send en kommentar